Gå til innhold

Skravletråd for oss som venter på uke 19.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nå fullt forberedt på TR, og føler meg så lite gravid at jeg ikke kommer til å teste før IKM. Blir så rart når IKM-dagen nærmer seg slik, føler meg nesten litt apatisk!

Krysser uansett fingrene for alle dere andre (og også litt for meg selv), noen av oss får faktisk vite at vi er gravide denne uken!

Jeg begynner dessverre å få litt mensmurringer.... Men er vanvittig trøtt og kvalm da, og alle de stikningene.... Men er nok redd for at jeg har innbilt meg det. Typisk... Skjer alltid en ukes tid før ikm. Da er det symptomer i fulle baner, tre-fire dager senere kommer mensmurringene, før jeg får skikkelig vondt en dag eller to, og så fyrer den hæl....... tanta løs.... Allikevel går jeg på limpinnen gang på gang. Jeg kjenner jeg begynner å bli skikkelig deprimert nå........

Ingen symptomer her idag heller, begynner å miste håpet for hver dag som går...hadde jeg bare vært litt uvel, eller hatt vondt i puppene, men akk....

Det må da være noen av oss som har greid det denne pp? Synes alle er like negative, hehe, men det er vel fordi ingen tør å ha for store forventninger...Jaja, jeg krysser i hvertfall fingre for oss alle!!

Annonse

eneste #¤% symptomene jeg har er allergiii --ooork! Tør jo ikke ta alle typer medisin heller nå, selv om jeg nesten er sikker på at det ikke inngår noen spire i denne pp heller, så veet man jo aldri..

Når kroppen er så kjørt på immunsystemet, så er det vel sikkert mindre sjanse for å lykkes også tipper jeg.

Nei, må si som dere andre - kan nesten ikke vente på ikm! ..og TR om hun må komme denne gangen også, for da går jeg rett over til de gode allergimedisinene!! Ha, så noe godt kan det komme ut av TR denne gangen iallefall...

Ikke fullt så positiv idag altså, men dere får bære over med det ;-|

hei jenter..jeg tror jeg har IKM til helgen, er ikke helt sikker..men tror hvertfall det er denne uka.. jeg testet neg på GT i dag.. men jeg har fortsatt veldig symptomer, og ekstrem kvalme da..håper på positiv GTtil helga..hvordan går det med dere andre???

lykke til

Hm fikk lyst til å teste litt idlig jeg og nå. :-) I går dippet tempen min under kontroll linja, så jeg trodde jeg skulle få for tidlig mens. Hadde litt mensmurring også. I dag var tempen over linja igjen, og jeg har trålet fertility online for kurver med "implantasjonsdip" på dag 10 etter EL. De finnes! :-) Nåja, tar ingen gleder på forskudd, men er ekstra spent!

Måtte helt til side 2 for å finne tråden vår jenter, vi har vel ikke gitt opp skravlingen helt ennå vel ;_)

Allergien er bedre idag og jeg har begynt å håpe.. Har jo litt uregelmessige perioder, så at jeg nærmer meg dag 28 i syklusen er bra :-) Men, men, ser på resultatlista at TR leder klart over gravid.. Dette var jo ikke det vi planla, men.. fortsatt mye igjen av uka da!

Tempen min er rar... først som den skal være med hopp etter antatt el og ei uke etter det også og alt, men så bytta jeg til sommerdyne for 4 dager siden og tempen har falt ned til midt imellom lav og høy temp... Men, jeg bruker unøyaktig metode jeg da inntil jeg får kjøpt nytt termometer som jeg vil putte under tunga..

Så, hva betyr det? Tiden vil vise.. klarer jeg bare å vente så..

Kanskje jeg må ta en test før ikm jeg og ;-) Skal prøve å vente..

Hvordan går det med dere damer?? Her går det så tårene triller... Har begynt med mensvondt idag, har ikm torsdag... Ble så lei meg da jeg kjenner jeg får vondt. Vet at mensen kommer da... Selv om jeg har masse symptomer... Så nå er jeg snart over i 9pp (3pp etter sa...).......Huff, vi ville så gjerne ha to veldig tette. Jenta vår er ett år nå, og vi ville ha med en gang. Ser ut til at det blir ikke så veldig tette da... Huff og huff... Lei meg idag...... Jaja, er frustrerte fruer nå, men er så frustrert selv så gidder ikke se på (da er det noe galt med meg!! hehe, ler gjennom tårer)

Huffda.. men slaget er jo ikke helt tapt ennå da! Det er vel ikke uvanlig at man kan ha to helt ulike graviditeter, så denne gangen kan det jo være andre smerter..

Uansett, om det ikke blir to veldig tette kan det jo bli to tette. Det er visstnok ikke til å forakte det heller har jeg hørt :-|

(Noen anbefaler jo å få dem med 4 år mellomrom selv om det ikke frister deg..eller meg;-) )

Frustrerte fruer ja, glemte det jeg. Vi ble sittende å se på sportsprogram på TV2extra.. ikke jeg som styrte kontrollen - holdt på med noe annet... tro om mannen min huska på at det var Frustrerte fruer .. hmm.... er det typisk eller?

Annonse

Hehe, han her pleier å være kjapp til å sette på annen kanal så jeg ikke skal få med meg at det går....;)

Vi har igjen tre mndr på oss med å bli gravide, ellers mister vi permisjonspengene neste gang, fordi jeg går sykemeldt nå, og kommer nok ikke til å bli bra med det første. Så må "rekke" å gå ut i permisjon igjen før jeg havner på attføring, eller ender jeg bare med engangsstønad.... Så vi har ett stort tidspress... Har visst det i ett halvt år, og da hadde vi alt prøvd en stund... Så nå begynner det å haste... Gleden var jo stor da jeg ble gravid i januar, men, men... Den ville ikke sitte... Så håpet begynner å slokne nå, skulle så ønske magen ville bokse igjen (pga noe annet enn godteri...hehe)

Ja, da er vi to! .. som ønsker "boksemage" igjen ;-) Blir litt mye godtespising og stillesitting. Tenker at alt skal bli så mye bedre bare jeg kan bli gravid.. he,he.. litt sånn "tiltaksløs" på det meste ellers kan du si.. Jobben tar også masse energi for tiden da, og jeg er mer enn klar for å gå ut i permisjon igjen.. trivdes så godt med det! Også passer det så godt inn i livsplanleggingen vår å bli gravid nå denne eller en av de neste to pp, så vi har iallfall samme tidsmål på prøvinga vår som dere Adalis.

Nei, vi får stå på fremover også. Høste babystøv og gode kjerringråd, så kommer vel nr 2 også snart..fort, raskt, overraskende (neppe), ilende osv. Krysse fingre nå ;-)

Nei, nå er det kvelden for meg. Håper du er uten smerter og TR imorgen Adalis! Dere andre som evt måtte komme innom

¤ God natt ¤

Selv er jeg ganske så forvirra! Jeg bruker BabyComp og igår morres viste den at jeg skulle få mensen om ca 3 dager, men idag tidlig når jeg så på de neste seks dager prognosene var det ikke M merket der lengre?!? Skjønner ingenting.

Jeg håper selvfølgelig at jeg er gravid, selv om det ikke passer så veldig godt akkurat nå.

Venter ikm på lørdag og denne gangen vil jeg IKKE ha den.. Har dog ikke særlig t symptomer, men leiter ikke etter de lenger heller da;) slik jeg har gjort i mange pp nå og trudd jeg har vært på tjukka hver gang...

Testet med el-test denne pp og håper at vi traff klaff denne gangen.... skikkellig urettferdig at det ikke MÅ bli en spire når en sender inn svømmerne når en vet en har eggløsning....hvor vansklig må det være??

Krysser fingrene for alle oss jenter som har ikm i denne uka, måtte det spire i alles mager!!!:):):)

jeg tror nok vi blir så spente at vi blir overtroiske og tror vi er gravide i hver pp..og da leter vi så godt vi ka og finner noe som ligner på symptomer....det er ganske dumt egentlig, for oss selv..hehe..jeg har ikke lett etter symptomer dene gangen, men jeg har veldig mange,..det er kvalmen som er værst..

håper på stor, rund og fin mage til sommern..hehe

lykke til alle sammen..

Jeg har fortsatt ikke fått tanta, men har hatt veldig oppblåst mage idag. Og to-tre menskramper... Så i morgen kommer den vel. Jaja! Uansett så skal jeg teste så fort jeg får testene jeg har bestilt!! Hehe....

Ser over her at jeg ønska at magen skulle bokse igjen. får late som det var b for baby sammen med vokse da! Hehe, altså bokse!! ;)

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!!! UTROLIG KOSELIG Å VÆRE HER MED DERE!!!!!!!!!!!!!

Noen som har blitt gravide av uke 19 jentene enda da????

Jeg er kjempe spent nå altså! Babycompen fjernet plutselig mensen forvarselen og jeg gikk brått over til grønne dager. Hadde EL denne pp og vi traff ganske så bra på EL dagen (krysser fingrene) Vet ikke om jeg kanskje skal ta en test imorgen eller om jeg skal vente til søndagen eller noe.

Tenk hvor morsomt det hadde vært å fortelle samboeren min at jeg er gravid på selveste 17 mai. (ville ha drøyd det til da) Og at terminen er på selveste bursdagen hans!!

Hehehe... Ja får vel bare krysse fingrene!

Lykke til, til oss alle!

Blir termin på bursdagen hans om du blir gravid denne pp?? Så moro da!!! :) Kan jo tyde på noe det, for babycompen er vel ganske til å stole på ang slikt. Men varsler ikke den graviditet og da?? En uke etter ikm eller noe? Med alle lysene blinkende? Tenkte bare om du skal vente til 17.mai uansett, om du klarte å la vær å teste. (Jeg hadde aldri klart det... Hehe..)

Det blir nok kanskje noe diskolys etterhvert får jeg håpe. Har hatt diskolys en gang før, men da kom den 3 dager etter første dag med grønt lys igjen. Tror den er litt treg! Hehe.. Håper diskolyset flasher mot meg snart de nærmeste dagene da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...