Gå til innhold

Skravletråd for oss som venter på uke 19.....

Anbefalte innlegg

Ble nesten letta over at testene ikke kom i posten idag!! da kan jeg heller ikke falle for fristelsen å teste helt enda... håper ikke de kommer før påmandag, selv om det er fare for at de kommer i morgen.

Noen av dere som har testa enda eller?

Fortsetter under...

Må ikke bli skremt av det jeg skriver nei, det er særs uvanlig å få positiv test uten å være gravid da, så det skader mest sannsynlig ikke annet enn lommeboka.. ;-)

Har ikke fått symptomer idag heller og tempen var ikke mer enn 36,4... det er ikke så mye, men nok håper jeg, for har skifta til sommerdyne og ikke hatt det så varmt som jeg pleier.. Griper de halmstrå jeg finner jeg, men....Kaffe smaker godt ennå, så da kan vel egentlig bare tanta komme...

Blir spennende å se på resultatlista ja! Heier på oss alle sammen, men kanskje litt ekstra på de som har strevd lengst .

¤¤¤ TENK om alle klarer det da ¤¤¤

Ja, jeg er helt enig med deg, ville nesten være for ille om jeg ble gravid på første forsøk. I forhold til hvor gira jeg har vært på denne første pp kan jeg bare gjette hvor kjipt det må være for de som prøver lenge uten klaff. Så det hadde vært veldig hyggelig hvis noen som har "strevd" får klaff denne gangen:)

For hver time som går uten symptomer mister jeg litt håp, selv om det bare er en uke siden el da... Jeg skal klare å takle en negativ test (tror jeg da...), det mest irriterende er denne ventinga i uvisshet....

Men, snart en ny dag!

Ingen av dere andre som har noen "nyheter" idag da? :)

Må venter helt til søndagen i uke 19, jeg da..... Uff det er lenge til. Var nesten sikker på at jeg var gravid forrige mnd. Men så fikk jeg fontenemens på dag 26..Har vært gravid to ganger før så jeg vet hvordan det skal føles. Men jeg innbiller meg jo at jeg har forskjellige symptomer innimellom også da.

Annonse

Jeg har vel egentlig en uke igjen til Ikm jeg og, men jeg fikk en 3 pk med CB tester i posten istad, og lurer på om den første ryker i morgen...Det er utrolig dustete av meg, men på en måte så tenker jeg at hvis den blir negativ (som den jo blir så tidlig..) så er jeg i hvertfall mer forbredt på at det ikke har gått så bra denne mnd...

Tåpelig? JA!

Lett å la være? NEI!

Det er utrolig vanskelig å la være å ta de testene. Har jo helt abstinenser, samtidig som jeg vet at de nok blir negative når man tar så tidlig. JEg håper å klare å vente til fredag (IKM) men blir nok egentlig veldig stolt av meg selv om jeg klarer vente til onsdag...

Nå nærmer det seg IKM:.. For noen dager siden var jeg liksom sikker på at jeg var gravid...??? Nå har det hele snudd og jeg er sikker på at jeg IKKE er gravid ettersom jeg ikke har noen symptomer i det hele tatt..... Sist gang jeg var gravid så var jeg nyoperert (fikk blindtarmbetennelse 10 dager før IKM) så da var jeg liksom i elendig form uansett... Og dessuten var jeg kanskje ikke så "inne i" dette med symptomer-....

Forresten sa legen at en del av pasientene som fikk blindtarmbestennelse var gravide i 1. trimester Rart?! Det fikk han jo vite i ettertid da, for de visste ikke at jeg var gravid når jeg ble innlagt på sykehuset. De tok blodprøve av HCG , men den var negativ....

Det var rart. Noen spesiell grunn til sammenheng mellom garviditet og blindtarmbetennelse da?

Jeg klarte ikke å holde meg, og tok en test idag...Den var seff negativ, og selv om jeg var helt forbredt på det (tror det er ca 7-8 dager siden el) så blei jeg jo skuffa for jeg hadde jo et lite håp... Så nå ser jeg ganske mørkt på det hele, helt klart ingen ukjente hormoner i denne kroppen nei....

Hva med dere andre?

Annonse

heisann..jeg har IKM om ca tre dager..gleder meg utrolig til å teste..har hatt kvalme en stund nå, spesielt om morgenen og kvelden, noen dager har vært værre enn andre..men kvalmen har forsterket seg i det siste.. har også ømme brystvorter.. så jeg håper på et lite under da.. vi gleder oss veldig til å bli foreldre..så jeg får håpe på positiv GT om ca tre dager da..det er veldig spennende dette.. hihi

Det er ille at man skal bli misunnelig på de som er kvalme og har vonde pupper, men jeg blir faktisk det! Her i gården er det ikke et eneste tegn til symptom, enda jeg går å kjenner etter hele tiden...

Håper du tester positivt siden du har så mange symptomer!!

Lykke til, og husk oppdatering!

Huff, måtte bare teste igår jeg... Ikke moro, selvfølgelig negativ, var jo fem dager til ikm, fire idag.... Venter og venter... Er så grusomt kvalm og sur. Håper så jeg får helt vondt i magen. Dessuten stikker det masse!!!!!!!!!! Og da mener jeg masse altså!! Hver gang jeg reiser meg opp nå.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, JEG VIL JEG VIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kvalm- bra

luft i magen -fin fint

hard mage- helt flott

sure oppstøt- kunne ikke vært bedre

Når ellers i livet tenker vi slik?

Funderte litt over dette i dag da jeg gikk tur. Kommer frem til samme svaret hver gang: å lage barn gjør en gal!

:-)

Da ligger du i hvert fall bedre an en meg, for her stikker det ikke et eneste sted!

Eller jo, jeg stakk meg på en fjær på vei ut av sofaen, regner med at det ikke teller? ;)

Lykke til med videre testing, det er jo et godt tegn at du er kvalm.

jo jeg har gjort det tidligere også.... men følte liksom jeg hadde så mange andre tegn denne gangen...som hard mage, kriblinger rundt eggstokkene, veldig ømme bryst og langs siden, fremstående klare blodårer på overkroppen, kvalm her en morgen(noe jeg aldri er normalt!!...hmmm..merkelig...

Får bare vente å se!! Som vanlig..hehe..

Lykke til alle dere andre ihvertfall!!

Noen må ha fått det til?!

Egentlig ikke, bare jeg som aldri klarer å vente... CB kan vel taes tre dager før ikm da. Har bestilt meg digital jeg nå. Kommer garantert til å ta en med en gang jeg får de. Har ikm på torsdag.... Og jeg orker snart ikke reise meg ordentlig opp enda, får noen jævl... stikkinger....!! Ordentlig vondt! (Og litt godt, for hvert stikk gir håp! Hehe...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...