Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Jeg hadde akutt ks for 5 uker siden. Dette var mitt tredje barn (første ks). Skulle sjekke "tilstanden" litt "der nede" om dagen og skjeden var jo blitt veldig kort! Kjenner livmoråpningen ikke så langt innenfor og kan kjenne "bunnen" av skjeden med langfingeren! Har jeg fått livmorfremfall?! Flere som har opplevd dette? Har ikke hat sex igjen ennå og nå vet jeg faktisk ikke om jeg tør....!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 ja,jeg kjenner det slik der nede nå. skal til gyn på fredag,gruer meg.9 uker siden fødsel,har ikke turt å ha sex,prøvde en gang,en det var vondt:(
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Slik hadde jeg det også! Mente at jeg så livmortappen omtrent i skjedeåpning - full panikk og gråtetokter! Kom meg til gynokolog dagen etter og han sa at ALT var helt som det skulle. Tok innvendig ultralyd og alt vel. Jeg fortalte at jeg mente det så ut som livmorfremfall og han bare lo og sa nei, men anbefalte å ikke titte for mye der før det var godt et 1/2 år ca fordi det så litt rart ut. Håper at dere blir litt betrygget. Uansett, greit å ta seg en tur til GU!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Tusen takk for svar! Skal til GU, men det er ikke før om 1 mnd. Kanskje det retter seg etterhvert da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå