Gå til innhold

September: Jordmortime


Caker*fikk to babyer 21.06.06*

Anbefalte innlegg

I dag har jeg hørt hjertelydene!! Det var en fancy opplevelse.. Artig! Det som ikke er så artig er at jeg blir sykemeldt fra neste uke.. Fult! Hadde litt høyt blodtrykk, og det kombinert med to stykker = sterk anbefaling fra jordmor om avslapping.. så da får jeg vel bare gjøre det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heja :o) har selv vært hos jordmor i dag.. hørte hjertelyden jeg også - det er så utrolig herlig å høre det lille hjertet slå..

Kjedelig å bli sykmeldt så tidlig da.. men, det er sikkert til det beste for både deg og de små :o)

Hvor kommer du fra? Trheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Gleder meg til å høre fosterlyd jeg oxo!! Men skal faktisk ikke i vei før den 8 juni...... Du får komme hit på "rekreasjonscamp" når du er lei av å være hjemme!!! Litt kjedelig å bli behandlet som sykelig når man er helt frisk, men er vel det beste for dere alle 3! Her er det eksamenslesing for fulle mugger, men skal prøve å få tatt meg en tur nedover snart.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en spesiell opplevelse!

 

Jeg bor på Hamar sammen med min kjære som er helt utrolig søt og glad og spent om dagen *s*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!

 

8. juni ja.. da har jeg rukket å være både hos legen og på sykehuset en gang til jeg.. *ler* Litt forskjell, gitt..

 

Kjenner det nok, at det er greit å ta det litt mer med ro. Blir fortere sliten nå.. Og enda er jeg jo ikke veldig stor!

 

Konsentrere deg om examen du.. jo lengre du venter, jo større er magen ;)

 

Hilse gubben! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...