Gå til innhold

jah,da var det over i 5pp..noen som har den perfekte oppskrift?=)

Anbefalte innlegg

nok en gang,3dager på overtid! nå har jeg nå bestilt eggløsningstester,håper d hjelper da...har lest litt av hvert om sex annenhver dag eller hver dag osv...i og før eggløsning. Noen som har en oppskrift jeg kan gå etter??

Fortsetter under...

Kjipt det der.. Man skulle jo ønske det bare klaffa med én gang.

Men en metode som iallefall har funka for mange er som følger;

Din kjære tømmer seg på dag 5 i syklusen din. Han skal så ikke tømme seg før dere har sex på dag 10. Fra denne dagen skal dere ha sex annenhver dag, husker ikke hvor lenge for å være helt ærlig.. Men ha sex annenhver dag i 10-12 dager, var vel det vi gjorde.

Ha gjerne sex om kvelden, sikkert greit å ligg i ro så ikke alt "rennet ut".

Denne oppskriften er vel med utgangspunkt i at du har en syklus på 28 dager.

Dette funka iallefall for oss, selv om det gikk ganske så galt denne gangen. Men er klar for å prøve dette igjen med en gang vi skal prøve igjen :)

Masse lykke til til deg :)

Jada, må gjerne ha sex på dag 5 også. Men jeg pleier å ha mensen den dagen der, så han "ordner" det selv, hihi ;)

Han var ikke veeeeldig keen på den tørken fra dag 5 til dag 10 han heller, men det går helst greit.. De vil jo dette like mye som oss, så det er ikke store tapet for de.. Eventuelt så kan du jo "presse" litt;

"5 dager uten klarer du! Jeg skal tross alt føde!" hehe.. det var siste ordet i den saken liksom ;)

Dette går fint :) XXXXX fingrene for deg, og ll de andre prøverne her inne såklart :)

Mvh

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...