Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #1 Del Skrevet 2. mai 2006 Hun vil bare ha morsmelk.. hun er 6 mnd om et par dager, har de siste to ukene prøvd tilvenning med grøt, fruktpuré og middag. hun sover dårlig om natta, vil ha en del pupp.. huff.. hva skal jeg gjøre? jeg begynner å bli litt sliten av denne konstante nattevåkningen. flaske vil hun forresten heller ikke ha.. men hun vokser og er fornøyd med morsmelk altså. men hun sover ikke så godt.. helsesøster ba meg bare se det an litt.. sukk. takk for hjelpa lissom. noen råd? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4936196-hun-vil-ikke-spise/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #2 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg trodde også en periode at jeg ALDRI ville få i den ungen fast føde, og så for meg å sitte med puppen ute til hun var 3...... Men noen trenger faktisk bare litt tid på å bli vant til og godta mat. Det er ikke så lett for en liten kropp hverken å få til dette med å spise, svelge etc, og hvordan i alle dager skal h*n forstå at dette er mat, som en blir mett av (det er jo pupp det)!! Vi brukte 1,5 mnd med 4-5 små skjeer grøt hver dag. Og så plutselig en dag spiste hun opp ALT jeg hadde laget og iløpet av to dager var vi oppe i 2 hele porsjoner grøt pr dag! Så jeg anbefaler deg å høre på hs, bare fortsett å tilby og prøv, uten å presse, så blir det nok! Du kan også prøve med litt moset banan/avokado evt middagsglass el fruktpure for å se om hun liker det bedre enn grøt!!! Og du, det er ikke sikkert hun sover bedre på natta om hun begynner med fast føde, det skjedde ikke her...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4936196-hun-vil-ikke-spise/#findComment-4943370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå