Gå til innhold

200 - 250 000 kr for en bil - hva ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

vi har en peugot 406 st vogn. Utrolig deilig komfor og plass. Reiste på tur i påsken med unge, vogn masse utstyr og det hele. En drøm å kjøre selv for mor, og jeg gir egentlig en god f... i hvilken bil jeg kjører bare den er sikker og går framover. Det var før vi fikk oss den vi har nå. Nå VIL jeg kjøre bil. Hm skulle tro jeg fikk betaling av merket for å skrive dette, men er det sant.

Vi er kjempefornøyd med skoda oktavia (ikke stasj.v.). Stort bagasjerom!! I tillegg er det god plass inni bilen, og lave reparasjonskostnader med denne bilen.

Hm, mange som er fornøyd med bilene sine her :-) Blir ikke noe lettere valg for dere....

Annonse

Jeg vil anbefale en Skoda Octavia stv.

Vi kjøpte en i 99 og var megafornøyd med den, den ble byttet ut med en helt ny Passat i 2002, da vi begge er lange i beina og det ble for liten plass i baksetet fir jenta vår..Passaten er knallbra bil og kjøre den også utrolig god komfor. MEN, jeg har aldri sittet så mye på verkstedet med en nybil i mitt hele liv, og en utrolig dårlig behandling som en får av de i Møllergruppen i allefall. Den var så dårlig av vi byttet ut Passaten og fikk tilbake Skodaen (var solgt innen familien) og i tillegg kjøpte vi en Opel Vectra (alle disse stasjonsvogner).

Vi går nå og leker med tanken på og bytte ut en av bilene nå og da blir den nye en ny Skoda Octavia stv, diesel.

De har nå like god komfor som passaten og er like stor en en Audi A6, da de er bygd på samme ramma.

Utrolig herlig vil og kjøre.

Så til syvende og sist blir min anbefaling Skoda Octavia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...