Gå til innhold

Er det andre set ikke har godt opp for?


Prinsessa&pøbelr@kkeren

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg lyver når jeg sier at jeg er gravid,har ikke sagt det til så mange enda da.

 

Fikk ei jente for 3 år siden,og trodde jeg følte meg mer gravid da,men jeg husker kanskje ikke,begynner å bli så lenge siden..

 

Nå har jeg bare ømme bryster (det hadde jeg ikke med Silje,tror jeg,..)

Bitte små snev av kvalm..når jeg er sulten,og kjører bil..

 

Nesten så jeg gleder meg og håper at kvalmen kommer snart,(hater å være kvalm...)så jeg føler meg mer gravid..

Skal til legen fredag 11,og er så redd han skal si at jeg ikke er gravid..

Har tatt to tester som var veldig positiv...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg har sagt til noen at jeg er gravid, så tenker jeg etterpå; hva om det ikke er sant...

 

Jeg har veldig lite symptomer. Men jeg tenker at så lenge jeg ikke blør, kan det ikke være noe galt:) Jeg er 9+4 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok gravid!

Er gravid m nr. 2 selv, 10+4, og følte selv at da jeg var 4\5 uker på vei at jeg ikke var like gravid nå som forje gang,bare ømme bryster, MEN så kom kvalmen i slutten av uke 5 og siden har den vært der.

Kanskje du får et lett svangerskap ? Eller at det er en liten gutt?

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen :o) Føler også jeg bare lyver...har jo ikke sagt det til så mange, men føles bare mer og mer uvirkelig!! Som innlegget mitt litt lengre ned sier, så måtte jeg bare ta en ny test i dag, veldig positiv den også. Så vi må nok bare tro på det :o) Kjenner ikke så mye jeg heller, ømme bryster og litt trøttere, ellers ingenting. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har iallefall ikke gått opp for meg enda.

6 positive tester siden lørdag.. Det kan jo ikke være feil..

Er det noen som vet når man bør bestille 1. time hos lege?

Må jeg til lege for å få bekreftet helt sikkert?

Tør ikke å si noe til noen før jeg tror litt mer på det her selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt komisk, jeg har også tatt to positive tester og skal til legen på mandag, men likvel på tross av ømme bubis er jeg ikke helt sikker.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler at flere vet at jeg er gravid enn meg selv om du skjønner. Det er ganske mange som vet det alerede, men jeg fatter det ikke helt selv, selvom jeg har tatt 5 positive tester, vært på tidlig UL og sett liv, vært kvalm, og fryktelig oppblåst! Er idag 10+1

Så om 2 uker er jeg over den værste faretiden! det skal bli deilig, selvom jeg må ærlig innrømme at jeg sjeldent bekymrer meg eller tenker på at det går galt. "Alle" andre er jo bekymret hele tiden, så jeg føler meg nesten unormal som ikke tenker så mye over graviditeten.

 

Jeg regner med at jeg skjønner det når magen plopper ut og jeg har vært på UL i uke 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos legen å bekreftet men det er ikke helt virkelig enda:) Var hos legen 2 dager etter posetiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) Hører egentlig til på trimester to....Men det er ikke så lenge siden før jeg følte meg gravid og følte at jeg snakket "sant" på en måte,når jeg forteller andre at jeg er gravid :)

Og nå er jeg gått inn i min uke 18 :)

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...