Gå til innhold

Noen andre som har fått utvidet nyre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått i et par uker nå med sterke smerter i høyre nyre, og magen.. var på sykehuset og fikk tatt ultralyd av de, og fikk vite at den var utvidet, men det var ingenting de kunne gjøre viss det ikke ble mye verre, fikk noen smertestillende og en kontrolltime. noen andre som har opplevd dette? og som har noen gode tips for ting en kan gjøre når det er skikkelig vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei:)

gjett om jeg vet hva du snakker om!!

fikk det for 2 uker siden jeg og, har termin 4 sept..

og ja, i høyre side.. det begynte litt svakt men ble bare verre og verre utover natten.

var hos legen neste morgen, da jeg ikke kunne stå på beina for jeg verket sånn.. legen mente at jeg hadde kraftig urinveisinfeksjon, og ble sendt opp til kvinneklinikken, der det ble tatt ultralyd av nyrene..

der kom de frem til at jeg ikke hadde urinveisinf, men kanskje nyrebekkenbetennelse.. alt var bare sånn kanskje, og vi vet ikke..

veldig betryggende!!!!

før helgen fikk jeg brev om at jeg hadde utvidet nyre..

og det er det.. er bedre nå, men kan plutselig verke igjen, og smertestillende hjelper ikke!!!

noen tips har jeg egentlig ikke, dessverre, jeg står bare bøyd over noe, og blir strøket på ryggen:) det hjelper litt!!!

håper du snart blir bedre iallfall og lykke til:)

Skrevet

bra det ikke bare er meg! satser på at det forsvinner snart, har ikke så veldig lyst å gå slik helt til jeg har født!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...