Gå til innhold

NULL matlyst og vektnedgang...:(


Lillypia

Anbefalte innlegg

Flere her som sliter med å spise om dagen? Er bare 5+6 på vei men har mistet helt matlysten og klarer nesten ikke spise..... :( Og dette igjen fører jo til at jeg blir veldig fort sliten og slapp. Tøft å gå på jobb om dagen ja!

Må bare nevne at jeg er ikke kvalm i det hele tatt, bare en konstant følelse av metthet. Har gått ned 2.5 kilo på to uker. Men har endel å "ta av" da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg !

Du er jo heldig som ikke er kvalm,ennå....Får håpe du slipper.

Har selv gått ned 6 kg, all mat byr meg i mot, men er ganske så kvalm og kaster opp. Er 10+4. Kan jo trøste deg med at fosteret tar det det skal uansett om du klarer å spise el. ikke. Om du klarer så er det viktig at du får i deg B-vit. Jeg fikk beskjed om det av min gynekolog, så jeg tar B-total vitaminer. Det har vist noe med hjernen å gjøre.

Matlysten kommer nok igjen, men ikke press deg til å jobbe, be heller om en sykemelding til du er over det værste.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du.

Ja, jeg priser meg lykkelig for at ikke kvalmen er kommet, hadde et akutt anfall med kvalme i går bare men det kom, jeg kastet opp, og så var jeg like fin igjen fem minutt etterpå. Alt jeg har hatt. Jeg tar gravitamin da og regner med det er bra med vit-b i de?

Vet jeg ikke burde presse meg til å jobbe heller, men får alltid så dårlig samvittighet hvis jeg må være borte fra jobb.hehe. Klarer ikke å slappe av her hjemme hvis jeg skulle vært på jobb uansett:) Men blir det for ille må jeg få meg ei sykemelding.....tenker jeg skal fortelle det på jobb denne uken, så de vet det iallefall!

 

Lykke til videre du å:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så farlig dette med vektnedgang p.g.a. lite matlyst og kvalme, tror jeg.

Er til tider veldig kvalm, og spiser nesten ingenting lenger. Har mistet 3kg på 4 uker. (Har ikke så mange ekstra lenger da, men jeg har jo slitt med å ta de siste der en stund! Var ikke akkurat sånn jeg tenkte de skulle bli borte!)

 

Det er jo mange av oss som er kvalme nå i begynnelsen, og om vi går ned litt nå, så går vi det gjerne opp igjen senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett dårlig matlyst her også. Noen ganger kommer den for fullt, men da blir jeg fort dårlig etterpå. Har lite energi, selv om jeg får i meg mat da, ikke noe artig.

Kvalm hele tiden, og all mat er liksom så smakløst. Syltetøy feks, smaker ingenting. Gått ned litt jeg også, men tar vitaminer og får i meg mat, så er ikke engstlig. Gleder meg til kvalmen slipper taket.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...