Gå til innhold

Hvor tidlig kan man få symptomer på graviditet??

Anbefalte innlegg

Hvor lenge etter el og befruktning??

Må tilføye at jeg er flink til å "lure" meg selv og da, håper og håper hver mnd, så alle tegna kommer...

Men hvor tidlig går det ann at de kommer når det har klaffa??

Tror det har noe med når morkaka begynner å dannes, for det er vel den som skiller ut hCG hormonet??

Fortsetter under...

Hei Adalis!

Æ sjer d e flere som e i samme situasjon som mæ hær.. e VELDIG flink med å lur mæ sjæl æ, så all symptoman kjæm.. humre...

vi ønske vel oss en liten "hybelboer" veldig my da skjønne æ! :o)

Lure på d samme som dæ om korr raskt kain symptoman dukk opp ætte at en har blitt gravid.... ?!?!?!

Ellers lykke t..

:o)

Klæm

Honnybabe:o)

Heisan !.-)

Jeg har vært gravid 3 ganger (to barn og en sa). Og alle gangene har jeg hatt symptomer fra ca 1.5 uke før ikm.. Så hos meg kommer tegnene tidlig :-)

Men det er jo seff veldig individuelt.. Noen har jo ingen tegn før i uke 20 og slikt !!! (Ikke at jeg kan forstå det :o) )

Lykke til da, jenter :-)

Idun

Nei det kan du lurer på. Det virker som det ikke er noe fasitsvar på det. Min venninnes svigerinne fant plutselig ut i 6 mnd at hun var gravid...Hun hadde i tillegg et barn fra før. Og en kollega av meg var 7 mnd på vei da hun fant det ut. Er DET mulig da... Da kan man jo nesten lure på om noen ikke får noen symptomer i det hele tatt... Så har vi min lillesøster da som var kvalm fra noen dager før IKM og i 3 mnd fremover.

Jeg er sur som ei sild, og glefser bare til mannen min(stakkar..). Sist jeg var slik var jeg gravid (i januar/februar, mistet i mars)... Jeg er innimellom kvalm, og jeg brekker meg hvis jeg tar dype innpust. Og så er det noe merkelig med utfloden, akkurat som el slimet har fortsatt, bare at det har tynnet seg ut og blitt mer klissete. Det pleier det ikke å være. Har også stikkninger i magen, spesielt hvis jeg resiser meg fort opp, strekker meg, eller vrir meg rundt. Vet det er masse symptomer her, og hadde det ikke slik forrige pp. Men er redd jeg innbiller meg ting...!

Huff, vil så gjerne..................

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...