snuppsi blir storesøster Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 dette driver jeg å koser meg med for tiden. koselig om noen vil titte
(**,)78 Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Har tatt ein kikk og lagt igjen helsing i gjesteboka. Ser ut til å bli ei flott side. Du har skrevet .no i stadenfor .com, men dei fleste finn vel ut av det sidan det virkar som om "alle" har heimeside hos piczo Nydeleg jente!
~chess~ Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Takk for titten! La igjen en hilsen i gjesteboka deres jeg. Se gjerne innom hos oss: henrikreinertsen.piczo.com :-)
Askepott 3 barnsmor Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Hei på dere! Kjempefin side du har laget Anette og så nydelig hun er..Koslig å se dere igjen..Har du msn?Min er [email protected] Klemmer fra Linn(Lærling på Frambu) og lille Aline.GRATULERER SÅ MASSE TIL DERE BEGGE.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Har prøvd å legge inn en hilsen i gjesteboka, men kommer ikke inn der, prøver igjen i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå