Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var babyene deres da de fikk smake brødmat, og hva hadde dere på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 6mnd her..

Fikk da beskjed av hs at vi kunne begynne.

Hadde på leverpostei første gangen! :)

Skrevet

Hun var 7 måneder,fik leverpostei tror jeg

Skrevet

Litt teit spørsmål, men kan man begynne med brødskive før babyen har fått tenner?

Skrevet

Vi begynte med brød da gutten kun hadde to tenner, og det er null problem! enten suger han på brødet, eller så tygger han med gommene! .-) Skorpa får han utenom, da, for den klarer han kun å sutte på...

Skrevet

Min var 7 mnd. Favoritten her er prim. Litt plunder i starten, men nå går det unna =)

Gi h*n en liten skalk som h*n kan tygge og smatte litt på, slik at h*n blir vant til konsistensen.

Skrevet

Jeg blir litt nervøs med tanke på den skiva. prøvde her en dag (tulla er 6,5 mnd) og hun fikk alt i halsen. Måtte legge henne over knea å dunke det ut igjen. Dette er noen uker siden, men det frister ikke til gjentakelse. Bløter dere skiven først i litt vann?

Skrevet

Lillemor er 6 1/2 månded, og lurte på om jeg skulle prøve å gi henne brødbiter å "sutte" på. Er det litt tidlig?

Skrevet

Ja sånn var Oliver også. Brakk seg!

Men det er bare konsistensen. Dypp biten i litt lunka melk f.eks. Så blir det litt bløtere. =)

Gi dem en skalk et par ganger, så de venner seg til konsistensen i eget tempo. Så kan de smatte og styre.

Deretter tar du på litt prim f.eks. ( litt søtt)

Skrevet

6 1/2 mnd er ikke tidlig.

Helt passe, synes jeg.

Oliver var som sagt 7 mnd

=)

Skrevet

Da gjør jeg et forsøk i morgen :-).

Skrevet

Masse lykke til!!

=)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...