L@boline Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Hvor gammel var babyene deres da de fikk smake brødmat, og hva hadde dere på?
Zyan Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 ca 6mnd her.. Fikk da beskjed av hs at vi kunne begynne. Hadde på leverpostei første gangen!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Litt teit spørsmål, men kan man begynne med brødskive før babyen har fått tenner?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Vi begynte med brød da gutten kun hadde to tenner, og det er null problem! enten suger han på brødet, eller så tygger han med gommene! .-) Skorpa får han utenom, da, for den klarer han kun å sutte på...
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Min var 7 mnd. Favoritten her er prim. Litt plunder i starten, men nå går det unna =) Gi h*n en liten skalk som h*n kan tygge og smatte litt på, slik at h*n blir vant til konsistensen.
krokofant666 Skrevet 2. mai 2006 #7 Skrevet 2. mai 2006 Jeg blir litt nervøs med tanke på den skiva. prøvde her en dag (tulla er 6,5 mnd) og hun fikk alt i halsen. Måtte legge henne over knea å dunke det ut igjen. Dette er noen uker siden, men det frister ikke til gjentakelse. Bløter dere skiven først i litt vann?
L@boline Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2006 Lillemor er 6 1/2 månded, og lurte på om jeg skulle prøve å gi henne brødbiter å "sutte" på. Er det litt tidlig?
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 2. mai 2006 #9 Skrevet 2. mai 2006 Ja sånn var Oliver også. Brakk seg! Men det er bare konsistensen. Dypp biten i litt lunka melk f.eks. Så blir det litt bløtere. =) Gi dem en skalk et par ganger, så de venner seg til konsistensen i eget tempo. Så kan de smatte og styre. Deretter tar du på litt prim f.eks. ( litt søtt)
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 2. mai 2006 #10 Skrevet 2. mai 2006 6 1/2 mnd er ikke tidlig. Helt passe, synes jeg. Oliver var som sagt 7 mnd =)
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 2. mai 2006 #12 Skrevet 2. mai 2006 Masse lykke til!! =) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå