Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er 29+6 og føler jeg løsner i hoften,hehe. Vet jo at en skal bli videre og alt det der, så det er nok normalt. Men hos meg smeller det og knekker i hofta mange ganger når jeg reiser meg opp. Er ikke vondt, men skal det smelle slik? Siden det av og til føles som en kniv blir kjørt opp i skrittet mitt,( noe som jm sa hva normalt, det er beinet der som vokser eller vider seg ut eller noe) så er vel hofta en det av alt som løsner og/eller vokser. Skal dette vokse nå og løsne helt fram til fødselen?

Og en ting til. Jeg spurte jm om de smertene jeg hadde i beinet rett over "trekanten", og hun sa det var naturlig. Jeg får ofte smerter der når jeg går turer. Spurte om smertene var et tegn på at jeg burde slappe mer av eller det stikk motsatte. Hun mente jeg burde slappe mer av da. Men hva skal jeg gjøre for å holde meg litt i form? Turen jeg bruker å gå tar ca 45 min, så det er ikke så langt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934901-l%C3%B8se-ledd-og-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bekkenløsning :)

Samme greia for meg! he he... Gå turer i skog, med mykt terreng. Asfalt gjør det mye værre.....

Smeller godt hos meg oxo, ikke så mye i det siste da, jeg har blitt mye bedre med trening på vanlig trenings senter :D

(fikk tips av fysioterapauten min om det)

takk for svar. Har ikke tenkt at det kan være bekkenløsning siden det ikke er vondt. Ved bekkenløsning ser jeg for meg høygravid folk på krykker.

Her på Island er det ikke så mye myk natur. Mest lava og asfalt. Men flytter til Norge nå, så da skal jeg gå mer i natur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...