Gjest Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Jeg skal også på ullevål, men ikke før på mandag... er veldig spent
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 jeg er så spent at jeg ikke får sove.....håper alt er bra med den lille...
solstråle :) Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Skal på kk i Bergen. Er kjempespent! Og klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg vil vite om det er gutt eller jente..
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 vi vil vite kjønnet (hvis vi får lov). selvfølgelig er det viktigest at bebbisen er perfekt :-)........Men det er den jo uansett så....hehe
Mauameg Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Jeg skal også på Ullevål på mandag! Jeg er kjempespent, har hatt nedtelling over en måned nå )
nicolai kommer i nov. Skrevet 2. mai 2006 #7 Skrevet 2. mai 2006 jeg skal på ahus på fredag. er veldig spendt fordi jeg har fått en haste time, ettersom legen ikke har sjans til å finne hjertelyd... håper alt er ok, men tørr nesten ikke håpe...
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #8 Skrevet 2. mai 2006 ååå håper alt er bra Legen min fant ikke fosterlyd før utti uke 22/23 sist svangerskap. så det går nok bra.....
Mauameg Skrevet 2. mai 2006 #12 Skrevet 2. mai 2006 Så heldig du er da, jeg er jo så spent, tiden går jo ikke fort nok til den timen. Vil du vite om det blir jente eller gutt? Det vil ikke jeg, selv om jeg har en god følelse på at det er en jente )
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #13 Skrevet 2. mai 2006 Ja jeg vil vite det, er altfor nysgjerrig..!!!! vet at jeg kommer til å sprekke av nysgjerrighet ellers.. hehe...!!! Er veldig spent på denne timen, kommer sikkert ikke til å få sove natt til mandag..!!!! hehe..
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #14 Skrevet 2. mai 2006 Jeg skal i morgen!! På st. olavs hospital. Gleder meg sinnssykt - og håper vi får vite kjønnet:-)
mamma`n til petter&ada Skrevet 2. mai 2006 #15 Skrevet 2. mai 2006 jeg skal i morgen på asker og bærum sykehus.... Er det noen som vet hvordan man kommer seg dit kollektivt...?bilen er på service....
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #18 Skrevet 2. mai 2006 jepp, du tar buss evt tog fra national til sandvika og så bytter du der til sykehuset. gå inn på www.trafikanten.no
whatsoever Skrevet 2. mai 2006 #19 Skrevet 2. mai 2006 Jeg var nettopp nå på UL på Volvat i Oslo. Fikk se en perfekt liten jentebaby i uke 16. Så deilig! Blir forresten vår tredje, perfekte, jente! Jeg er glad, pappaen er glad og storesøstrene maser om is!!!! Ha en fortreffelig aften!
simbamamma Skrevet 2. mai 2006 #20 Skrevet 2. mai 2006 Jeg skal! På Hamar på torsdag, og jeg er så spent. Vi vil ikke vite kjønn, så det blir "bare" en sjekk for å se om alt ser bra ut.
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 2. mai 2006 #21 Skrevet 2. mai 2006 Vi skal på vår fjerde ul på UNN (Tromsø) i morgen. Har så mange pga min diabetes. I morgen skal vi gjennom full hjertescreening, spennende og interessant. Alle tegn hittil er bra i fht hjertet, men siden det er en liten økt risiko for å få barn med hjertelidelser når man har diabetes gjennomføres denne undersøkelsen som rutine. Er jo veldig betryggende også, men men er jo alltid litt "på tuppa" i forkant.. Lykke til alle sammen! Krysser fingrene for at alt går bra for oss alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå