Gå til innhold

Hallo Tåfisguri :-) Du har virkelig laget en bølge her...

Anbefalte innlegg

...ser det går på løpende bånd. Det er det nok mange som blir glad for!!

Litt av et navn forresten - smiler når jeg ser :-)

Dersom du har lyst kan du godt spå meg ang. barn(er jomfru 68). Har fått fine spådommer her inne, men klarer ikke å få noe fast opp på meg selv.

Lykke til videre!!

Håper du blir værende..

Fortsetter under...

Beklager at jeg ikke svarer med en gang men jeg er alene her på nattevakt og hjelper de gamle når de trenger det...

Har ikke vært inne her å spådd i det siste for pendelen min svarer litt merkelig etter at den mistet en chakra-stein på kjeden.

Har nå fått opp noen svar på deg her,men stol ikke 100% på det som står(men det vet du vel siden du holder på selv) Ser graviditet i juli-06,er ikke 100% sikker men får opp tvilling jenter her.Har sittet lenge med denne(til og med vært ute for å lufte hodet),for det virker som om at det er bare den ene som blir født.Sånn som jeg ser det mister du den ene før de første 3 mnd er gått(håper virkelig ikke dette stemmer,men må stå på det jeg ser)Får frem det samme både i hodet og på pendelen.

Ser også en liten til om noen år.Graviditet i feb-08 med en gutt.

Annonse

Jeg har sånn skikkelig følelse av tvillinger selv også. Jeg håper selvsakt at det går bra hvis jeg blir gravid, men livet rår vi ikke over....

Tusen takk for svar i alle fall! Jeg elsker barn og er glad for at det ser ut til å komme fler. Jeg skal ta vare på de som kommer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...