AKG- tobarnsmamma!!! Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Makan til slitsomme greier altså!!!!!!!!!!! Hun har drevet og skreket litt noen kvelder og har tydelig magvondt. Har prøvd minifom og fennikel. Skrikeperiodene synes jeg kommer uansett hva jeg spiser. Noen helger med mye "rart" er hun helt rolig og da jeg omtrent bare spiser brød og vann kan hun skrike... I går toppet det seg altså med 11 timer, fra kl 14 til 01 omtrent i ett. Helt forferdelig var det, og vi var utslitt begge, storebror fikk nesten ingen oppmerksomhet og alt. Jeg blir såå lei meg når det er slik. Heldigvis sovnet hun 01 og sov til 7. Spiste en pupp, sov til 11, spiste 2 pupper og sover ennå... I morra skal vi til kiropraktor og jeg håper sånn det vil ha en positiv virkning. Vil bare at dere skal krysse fingrene for meg!!
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 krysser det jeg kan krysse for at det går bra ) xxxxxxxx
Stolt mamma Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Å huff.. stakkars lille venn.. Syns synd på hele familien. Må jo være noe som plager henne. Håper at kiropraktoren klarer å hjelpe dere. Det hjalp på snuppa vår ihvertfall... På det værste skreik hun i fra 12 om kvelden til 7 om morgenen.. Krysser fingrer jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå