Gå til innhold

sorry ekkelt. men trenger svar.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har nå de siste ukene hatt, løs avføring med magevondt først.

ikke diare, for dette her hent kun en til to gannger daglig, og ikke hver dag.det lukter ganske ille å. lurte derfor på om det er andre som har det slik. og om noen vet hva dette kan være ogom dette har noe med gravidieten å gjøre. kjennes ut som luftsmerter først og kjenner at magen velter seg. det er ubehaglig en stund før jeg får gått på do.

 

unskylder for detaljer, og kvalmt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt litt underlig mage innimellom. Den har iallefall ikke vært hard som jeg har intrykk av at den "skal" være. Men jeg tror kanskje det er fordi jeg har vært kvalm og pga dette har spist uregelmessig og annen mat enn hva jeg er vant til. Til tider ikke annet enn knekkebrød og juice. Jeg har tenkt at det er d som er årsaken iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Hopper inn fra 2.tri en tur:)

 

Jeg har vært plaget med mye luftsmerter i starten av svangerskapet, i tillegg til mye og ekstrem kvalme og oppkast. Har også hatt avføring som du beskriver til tider. Tror nok du må forbrede deg på at kroppen fungerer litt annerledes med alle disse hormonene og greier som suser rundt i kroppen din nå. Får trøste deg med at det sikkert er verdt det når nurket kommer, å så får du kjøpe deg en sånnluftfrisker å sette opp vinduet når du er på do;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! =)

Med tanke på alt det "vanlige" det diskuteres, fødsel, blødninger, klipping, revning, sying o.l kan man vel ikke påstå at dette skal være noe værre..;)

Hadde det slik en dag jeg kjørte hjem fra jobb, så ca 2km før jeg var hjemme buldret det løs i magen, skikkelig sterke smerter, trodde det var fare på ferde. Kjentes faktisk ut som det kom fra "den lille" og ble livredd for om jeg holdtpå å miste! Det var såvidt det "gikk galt", men vel hjemme løp jeg rett inn på do (hadde ikke tid til å løsne lillejenta mi fra bilsetet engang, hun måtte vente, hehe). Og ble sittende en stund, for å si det sånn..

Holdt meg hjemme den dagen, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er helt normal, magen min er helt på villspor om dagen og har vært det hele tiden fra jeg ble gravid, enten hard eller løs, oppblåst og luftsmerter. Men det kan jo være noe du spiser. Jeg har funnet ut at jeg ikke tåler H-melk f.eks, da blir jeg megaoppblåst, får kjempevondt i magen og magen vrenger seg helt. Så jeg har vel et lite snev av laktosinntoleranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...