Gå til innhold

Kab!

Sunniva- og Majamamma

Anbefalte innlegg

Bra med deg???? Lenge siden jeg har "sett" deg :-)

Når i morra er det UL? Spennende, kanskje dere får se kjønn nå... Kanskje det er en liten Artur, he he. Har du vært på intervju på den andre jobben nå, eller?

Her er det veldig bra, sett bort fra tiltagende bekkenløsning. Kjente bevegelser i går, og det var et STORT øyeblikk. Smuglyttet litt på hjertelyden også, og nå har mini flyttet seg til andre siden av magen, he he.

Håper det går fint på Rælingen, her er det drittvær. Fint vær å være inne i :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ja, det er en stund siden nå..

Ul er klokken 14.00 i morgen. Jeg forventer absolutt ikke å få se noe kjønn. Håper bare det er en sprell levende knert der inne jeg. Klarer ikke å slappe av selv om jeg er over de 12 første ukene. Skjønner ikke helt når jeg skal komme til det tidspunktet hvor jeg klarer å fortelle at jeg er gravid uten å lenge på "hvis alt går bra".

Har ikke vært til samtale med den jobben ennå. har lagd avtale om torsdag klokken 11.30. Intervjurundene var jeg gjennom i fjor våres. Samtalen nå er for å få et tilbud, og snakke om utvklingene i firmaet. Også seff for at jeg skal få lagt kortene på bordet da.. Jeg må nesten se hva de sier og hva de har å tilby før jeg tar en avgjørelse. Men jeg kjenner at jeg i utgangspunktet heller litt mot å bli værende i nåværende jobb. Vet ikke om jeg orker mer press og stress enn det jeg allerede har nå, med graviditet, helse osv.. for jeg vet at jeg i den nye jobben vil ha ambisjoner, og vil legge press på meg selv til å gjøre det beste jeg kan. Det passer ikke så veldig godt med formen og psyken om dagen..

Har merket mer til hormonene nå i den siste uken tror jeg. Skal ingeting til før jeg blir irritert eller sint. Kjenner meg ikke igjen, og ikke klarer jeg å stoppe det heller. Eller dvs jeg kan svelge en del kameler, men de forsvinner ikke, de bare bygger seg opp, også til slutt topper det seg og jeg klikker.

Ellers har jeg lite symptomer, bare svimmel og blir fort sliten.

Det der med bevegelser har jeg lurt på. Alle sier jo at man som førstegangsfødede ikke vil kjenne noe før uke 17-20. Men jeg har et par ganger hatt en veldig spesiell følelse der hvor de lytter etter hjertelyden. Kjennes ut som en boble som stiger opp til overflaten og så liksom "popper" i vannoverflaten, hvis du skjønner hva jeg mener?! Det kan sikkert være luft eller tarmaktivitet, men det kjennes veldig rart ut. Ellers er vel ikke magen noe særlig annerledes ennå heller. Mulig det er litt helt nederst, men synes det er å se jeg.. Blir så vanskelig, husker jo ikke om det var sånn jeg så ut i går eller for 2mnd siden!!

Usj da, bekkenløsning. Tror ikke jeg har det. Selv om jeg har vondt/stiv i korsryggen og litt i lysken, så er nok det bare at det strekker litt på seg.

Joda, her i Rælingen går det greit, men været er ikke bra her heller.. ganske kjedelig egentlig.

Skal være treff for bim-jenter til torsdag her i området, men får ikke dratt jeg da, siden jeg skal i møte om den jobben. Ja, ja kanskje jeg får med meg neste møte.

Gruer-gleder meg til ul i morgen, som vanlig. Håper så inderlig at det står bra til der inne... Jeg ønsker det så sterkt, at det nesten gjør vondt..

Så hva med deg? Noe nytt, og formen eller bortsett fra bl?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-4934972
Del på andre sider

Hei hei!

Det er definitivt bevegelser du kjenner, det er akkurat sånn jeg kjenner også. Husker det fra da jeg gikk med Sunniva også..... Koselig, ikke sant? Etter hvert blir man mer sikker, og da kommer det jo mer regelmessig også. Ikke bli bekymret om du ikke kjenner noe på lenge, for i starten kan det gå uker mellom.

Ikke så rart at du fortsatt er litt engstelig, i verste fall kan din forhistorie kanskje gjøre at du bekymrer deg gjennom hele svangerskapet. Jeg har også dager der jeg kjenner angsten som ei klo, og sender gubben ut for å hente dopplerapparatet. Trodde jo at etter uke 12 skulle jeg slappe helt av, men der tok jeg feil. Men en ting vi kan være enige om er jo at ting ser MYE mer lyst ut nå, enn for 7 uker siden, ikke sant? Tror det blir novemberbabyer på oss begge, jeg :-)

Forstår deg godt i forhold til det å beholde gamlejobben, det er kanskje ikke rett tidspunkt for et jobbskifte. Når man er gravid er man jo ekstra trygghetssøkende også, og har vel ikke den energien man ønsker og trenger når man er ny i en jobb. Pleier å tenke sånn at det alltid dukker opp en ny og minst like bra mulighet ved neste korsvei. Det viktigste er uansett at du følger magen og hjertet ditt, og ikke tar på deg for mye akkurat nå!

Her går ting bra, så lenge babyen lever kan jeg verken klage over bekkenløsning, nedstemthet eller vektøkning. Var forberedt på alt det, for jeg slet med det samme sist. Prøver å se på dette som en jobb som må gjøres, som belønnes med et mirakel til slutt!!! Blir bare mer nedstemt (og trøstespiser enda mer) om jeg lar meg frustrere for mye over situasjonen. Så det skal jeg prøve å slutte med :-)

Masse lykke til i morgen, gleder meg til å høre alt dere så! Hvis du får bildet på diskett kan du jo legge det inn på våre album, ikke sant? Ha en god natt, og ikke engste deg. Dette går BRA!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-4939726
Del på andre sider

Uff, har sovet så dårlig i natt. Har drømt om magen i hele natt.

Kan man få bildet på diskett? Men jeg har ikke diskettstasjon på pc, så da hjelper det jo lite da, men må man ha med diskett?... Jeg er så spent jeg... jeg føler på en måte at det må gå bra, men nettopp det skremmer meg. Jeg har senket forsvarsmuren, og det er skummelt. Åh, som jeg håper vi ser en levende liten knert.

Hvis ul går bra skal vi en tur ut til mamma og pappa etterpå, så det kan ta litt tid før jeg får skrevet noe her.

Jeg håper, jeg håper, jeg håper....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-4941743
Del på andre sider

De ganger jeg har fått på diskett, så har de hatt disketter der. Du kan jo spørre om de har det..... Kanskje de t.o.m. har CD-rom nå, utviklingen går jo fremover :-)

Tenk at dere skal få se lille mini i dag, heldiggriser. Har ikke et fnugg av tvil om at dere ser en sprell levende liten tass der inne! Skal følge med her inne utover kvelden, spent på om dere ser kjønn m.m.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-4941820
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det innlegget ble fort skrevet ser jeg.. H*n fekta med armene og sparka med beina :) Fikk utvendig ul, fordi de trodde jeg kom til ordinær ul!!! De hadde rota det til litt. Men vi så jo det vi trengte å se likevel så det er bra. Hun jordmoren jeg var hos i dag var ganske krass, og ville ikke svare noe særlig på spørsmålene mine. Så da sluttet jeg å spørre til slutt. Neste ul er da 9 juni på ullevål-ordinær ul. Neste legetime er 16 mai, og da håper jeg på å få høre hjertelyd igjen..

Hvordan har dagen vært for deg da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-4950630
Del på andre sider

Har vært på lunsjtreff med bimjenter i dag jeg... også var jeg i det møtet med den jobben vet du. Vi kom frem til at det passert litt dårlig både for meg og for dem og det er jeg helt enig i. Men hvis utviklingen i firmaet går sånn som de håper og tror så skulle de ringe meg igjen april neste år så skal jeg vurdere om jeg vil begynne å jobbe der etter ent permisjon. De sa at de hadde jo ikke glemt meg dette året, så om de skulle ansett noen neste år(som de håper) så vil de at jeg skal begynne. Deilig å få en sånn erkjennelse og tillit da:) Føler virkelig at de vil ha meg der. ¨Så da får vi jo se da, om 1 år, om jeg blir tilbudt og ønsker å skifte jobb da. Var litt godt. Vi hadde en god samtale på det, og jeg føler meg litt lettere nå. Og blir det ikke noe til neste år, så neivel, da kommer det sjangser senere,helt sikkert.

Var koselig med bimtreff altså:) Også så fint vær, satt ute på kafe og koste oss. Litt rart å møte folk man har snakket med over en tid. Satte ansikt til nickene. Var folk fra området her da, så det er jo kjekt. Jeg kjenner ingen her som er gravide, så synes det var fint å treffe noen herfra:) Vi har termin spredt utover. Ei hadde termin om 25 dager, hun står først for tur, ei hadde fått baby, ei var prøver, også var vi 2 i nov, ei i juli, ei i aug, ei som var 25 uker på vei, og ei med termin i des. Så her var det folk i alle stadier av graviditeten.

Hvordan står det til med denne damen i dag da? Jobber du fult igjen nå eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-4957026
Del på andre sider

Annonse

Halloen, Kab! Joda, nå er det jobbings på meg - men ennå ikke fullt. Jobber 5 timer daglig, og så langt har jeg kun surfet på nettet, drukket te, og skravlet med kollegaer.... Deilig jobb! Men har vært hektiske dager i det siste, har vært bursdagsfeiriner, årsmøter, foreldrekaffe m.m. Kjenner at jeg fortsatt er på lavgir, sovner på sofaen idet jeg kommer innafor døra. Og i kveld må jeg ha et minikurs i Powerpoint for en kompis, angrer som en hund på at jeg lovet ham det :-(

Så gøy med treff, da, håper jeg får vært med på noe sånt en gang. HAr sett så få hedmarkinger her inne, så jeg tviler på at det blir noe her. Er vel en del i Oslo, men spørs om jeg orker å reise så langt for noen timer. Må være moro å få fjes til nickene? Hvem var på treffet, forresten?

Så bra at dere var enige om den jobben, og at du kan få en ny sjans seinere....Godt med alt som går på skinner mens man er gravid - jeg tror ikke jeg hadde orka noe jobbskifte nå, gidder knapt å jobbe 5 timer daglig... :-)

Har forresten fått litt mer energi i det siste, pluss at jeg har mye stikkinger midt foran. Blir jo selvsagt bekymra da, og i dag har jeg hadde en sånn være-engstelig dag. Har du sånne stikkinger midt foran, altså der livmora er? Hadde en del slike da jeg var 5-6 uker på vei, men da visste jeg at det var normalt liksom... Må vel kanskje be gubben hente doppleren, hm.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-4958792
Del på andre sider

Ja, veldig gøy med treff. De som var der var popkind, tinyweeny, leneR høygravid, tiger, THK1, Moliat, Kristine, Mille84 og meg. Folk i alle faser av svangerskapet.

Kan ikke si jeg har stikkinger nei, men jeg hadde det jo her for noen uker siden eller noe, i et par dager. Har litt mensenmurringer innimellom, men de er ganske svake så jeg tenker ikke så mye over det. Lite symptomer om dagen ja.. men det var jo liv der i går så da må jeg bare prøve å stole på det.

Fikk brev fra trygdekontoret i går. De krever at jeg lager en oppfølgingsplan med arbeidsgiver. Hvis ikke får jeg ikke mer penger fra sykekassa. Så må vel opp en tur på jobben og snakke med sjefen om aktiv sykemelding i morgen. Prøve å se hvor mye jeg kan jobbe.

Nå skal jeg slenge meg på sofaen og slappe av.. masse inntrykk i dag etter treff:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-4959067
Del på andre sider

Hei du! Må bare skyte inn at du ikke MÅ tilbake til jobb, vi gravide er litt i en særstilling der. De er mindre strenge med oss, siden dette er en midlertidig tilstand. Jeg fikk også et sånt brev, men visste om det siden sjefen min er veldig flink med sånt - og vi hadde avtalt møtet før brevet kom. Sjefen min sa på det møtet at om jeg ikke hadde orket jobb, så kunne jeg bare snakket med legen min for å forlenge sykemeldingen. Men jeg var jo klar for å jobbe litt, da...

Det er litt synd at man kun får aktiv sykemelding i en måned - max to. Er jo en fin løsning.... Koser meg på jobb, jeg, gjør bare det jeg orker. De har beholdt vikaren min, slik at jeg bare avlaster henne med for- og etterarbeid til undervisningen - og andre skriveoppgaver. Passer meg perfekt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-4961245
Del på andre sider

Hvordan går det med denne damen da?

Her står det tilsynelatende bra til i allefall:) Fant ut at de sorte penbuksene mine er for små her, så da måtte jeg ut og kjøpe meg ny bukse i går. Vanskelig å finne noe... kjedelig å kjøpe en vanlig bukse men i større størrelse. Det blir liksom ikke så veldig pent. For den sitter jo ikke noe fint på rumpa og lårene. Jeg er jo ikke blitt noe større der liksom, det er jo magen som er blitt feit..hehe:) Nå ser jeg bare litt småfeit. Er litt merkelig å være i denne mellomfasen. Ingen som tror eller hvertfall tør å spørre om man er gravid, for man ser jo bare litt småfeit ut..hehe:) Men jeg stresser ikke med det altså, jeg bare måtte le litt av meg selv i prøverommet der jeg stor med en småfeit mage hengende ut av alt...hehe:)

Så det ente med at jeg fant en kjempefin sort mammabukse på Kappahl i str S. Jeg bruker vanligvis M, så jeg ble litt overrasket over at den passet. føltes rart å kjøpe den, og litt skummelt. Er jo så overtroisk vet du. Så det første jeg tenkte etter at jeg hadde betalt var.. ja, ja, nå går det vel galt da, så får jeg ikke brukt den.. (planer om å bruke den til 17 mai) Det kjentes ikke så veldig godt å kjøpe den. Skulle ønske jeg kunne venta litt. vel jeg kunne sikkert ha funnet en vanlig bukse, men hvor gøy er det å kjøpe noe jeg kun kan bruke akkurat nå da?! Det blir vel fort nok for lite(får vi jo håpe i allefall).

ja, ja, det var litt om hva jeg har dristet meg til denne helgen da.. Hva med deg? Bruker du kun vanlige klær eller har du tatt i bruk noe mammaklær ennå.

PS!

Det skal sies at jeg trenger ikke mammamklær ennå, men alle buksene jeg har er det lite elastikk i livet på, og jeg synes det er så ubehagelig når det strammer hardt over babyen... Blir førte dag med mammabukse 17 mai, håper jeg da:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-4977375
Del på andre sider

Er du her eller?

Uff, jeg sitter her med skikkelig dårlig følelse nå... Var på do i stad og tørket meg. Da så jeg to små prikker med farge (så ut som en minibuse). Jeg er så redd dette er begynnelsen på noe nå... Fikk så vondt inni meg... hadde ikke tenkt noe særlig på at det kan gå galt i dag, har vært litt i "lykkeland" de siste dagene, og det skremmer meg skikkelig... Nå er jeg dritredd! Jeg har glemt å tenke på angsten min, og det er noe av det værste jeg kan gjøre.. den er min beskyttelse. Da jeg var på do istad var jeg helt ubeskyttet, og nå får jeg helt vondt av meg selv...

Nå bare venter jeg på at det skal komme mer med farge og blod... Uff, gud hvor jeg håper at det ikke skjer...

Tror jeg må gå og legge meg nedpå litt jeg..

Håper du har noen trøstende ord til meg i dag...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-4988421
Del på andre sider

Neimen i all verden, stakkars deg! Huff, ikke noe allright å engste seg slik. Som du sier, er angsten din beskyttelse - akkurat samme som hos meg. Jeg hadde i begynnelsen nesten et tvangspreget forhold til det å engste meg, følte at hvis jeg tok for lett på det så kunne det gå galt. Fikk nesten panikk hvis jeg hadde vært for glad og lett til sinns en dag, måtte ha en dose engstelse før jeg slappet av igjen... Og den dagen jeg begynte å blø, hadde jeg vært glad og lykkelig - og bestemt meg for ikke å tenke på MAen i fjor høst. Gikk rett i bakken...

Men: Sånn utflod som du beskriver er ingenting å bekymre seg for, garantert. Har hatt likedan til og fra i mange uker, av og til er det som (sorry detaljene) rødoransje snørr. Av og til brungult, neste dag hvitt o.s.v. Du ha hørt hjertet slå nylig, du står med begge beina trygt inn i den sikre perioden - morkaka har tatt over jobben fra det gule legemet og babyen ligger supertrygt og godt der inne! Jeg er 100 % sikker på at dette er ingenting å bekymre seg over!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-4989532
Del på andre sider

Hvordan er det med deg i dag? Tenker på deg.....Hvis du fortsatt engster deg, synes jeg du skal ta en tur innom jordmor for å tjuvlytte litt på Minien - det hjelper alltid på! Var på kontroll i dag, forresten, og har jaggu lagt på meg 7-8 kilo, gulp. Jaja, det kommer jo noe godt ut av dette da :-) Hjertelyden var sterk og fin, og på 152 slag, ca. BT var på 110/60, så det er jo normalt. Mye høyere enn sist, faktisk.

Når har du neste kontroll?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-4993971
Del på andre sider

Hei

Det går bedre i dag. Det har ikke kommet noe mer greier..Men jeg landa søren meg hardt ned på jorda igjen altså... Jeg skal til neste legekontroll neste tirsdag. Da skulle vi lytte etter hjertelyd sa hun.. Også må jeg snakke med legen om hvordan jeg skal gjøre det videre med jobb. Var innom jobben i dag og lagde en oppfølgingsplan. Vi ble enige om at jeg skulle gå oppå de andre den første uken, for å se hvor mye jeg orket å gjøre. Men jeg må få sykmelding av legen om jeg ikke skal tilbake i 100%. Det brukes vist ikke så mye lenger av den aktive sykmeldingen. Men dette blir jo litt det samme da.. Tenker jeg til å begynne med skal spørre legen om jeg kan få 50% sykmelding slik at jeg kan jobbe halve dager. Orker nok ikke fulle dager med det første. Så får jeg se det an etterhvert...men uansett så begynner jeg på jobbe igjen til uke. Skal bli litt deilig å komme seg litt ut også..

Jeg veide meg hos legen sist hadde jeg gått opp 100g av de tre kg jeg hadde gått ned. Veide meg hos mamma på lørdag(er jo annen vekt sp ikke sikkert det blir riktig), men da stod jeg fortsatt på det samme som da jeg var hos legen tirdag for 3 uker siden... Hmm, så jeg kommer vel kanskje til å plutselig eksplodere jeg da! Når er det vanlig at man legger på seg mest da?

Så hvordan er det med deg da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-4994248
Del på andre sider

lurer forresten på om jeg har litt kynnere. Til morgenen i dag kjente jeg at magen ble helt hard nederst. Kan man ha det så tidlig og er det farlig nå? Trodde det var noe man fikk sent i svangerskapet jeg.. trodde det var at livmoren øvde seg på og gjorde seg klar itil fødsel?!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-4994270
Del på andre sider

Det er jo ikke alle som legger på seg mye, da - tror nok du er en av de som ikke gjør det. Da er du heldig, sukk. Men ulempen kan jo være at du blir skraptynn av ammingen, for av de jeg kjenner som ikke legger på seg i svangerskapet blir mange av de så utrolig tynne etterpå. Rart det der; jeg som la på meg 21 kilo sist ble ikke tynnere av amming - men de som er tynne fra før raser ned. Urettferdig, hm.

Kynnere er veldig vanlig, og helt ufarlig! Det er livmoren som trener seg opp, men den trenger laaaang trening. Den gjør seg ikke klar ennå, bare øver litt!!! Kynnere er et godt og sikkert svangerskapstegn, og enda en bekreftelse på at dette går kjempefint :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-4994386
Del på andre sider

Men du jeg er ikke skrapatynn fra før altså. Og den vekta den kommer nok, for nå har jeg begynt å spise mye mer. I går spiste jeg 2 brødskiver til frokost, 2 til lunsj, 2 til "middag" også var jeg ute med bimjenter og spiste stor middag. Så matlysten begynner å komme på plass igjen...

Jeg har litt mage fra før og nå har den spisset seg litt liksom. For de som vet at jeg er gravid kan de skimte at det er en liten gravidmage, men det er jo ingen som tør å spørre liksom. Jeg ser jo bare litt småfeit ut om dagen:)

Jeg føler det er så lenge til ordinær ul jeg. Jeg skal på Ullevål 9 juni. Det er jo en drøy mnd til, og det føles lenge! Når skal du på ordinær ul da? Men du vet jo allerede hva du får ogå du. Lå og tenkte på det før jeg sto opp i dag. Lurer på om de kommer til å se hva det er der inne.... Skal til legen til tirsdag 16 mai. Også skal jeg til jordmor 1 juni. Så sånn sett "skjer" det jo noe mellom nå og ordinær ul.

Var innom jobben i går for å lage en oppfølgingsplan. Jeg blir jo friskmeldt fra mandag av. Men jeg føler meg ikke klar for å jobbe 100% nå. Så vi ble enige om at jeg skulle snakke med legen min til tirsdag og få gradert sykmelding, mest sannsynlig 50%(håper jeg). Den første uken skal jeg gå oppå de andre og gjøre det jeg orker. SÅ får vi se etter den uken, hva jeg synes. Kanskje jeg synes det er for korte dager, ellel kanskje passe. Håper hvertfall ikke at det blir for mye. Jeg føler virkelig for å jobbe noe igjen.. Litt dårlig samvittighet også. For de er så snille og forståelsesfulle på jobben. Jeg ønsker jo ikke at de skal slite og at det blir mer slitsomt for de andre på jobben ikke sant. Hadde dette vært på den forrige jobben jeg hadde, hadde jeg nok ikke brydd meg noe om det. For der var dem jo så ekle likevel... Men jeg liker jo disse kollegaene mine og sjefen er helt super, så jeg får litt dårlig samvittighet ja..

Lurer på hvordan blodtrykket mitt er jeg.. Jeg føler meg ikke noe dårligere eller bedre. Det virker likt. Er fortsatt svimmel, og blir fort sliten. Så jeg blir i allefall overrasket om det har gått opp. Blir litt eksta fort svimmel nå som det er varmt. Klarer ikke sitte lenge i solen.. Det er litt kjipt da, siden det er så fint vær og jeg er hjemme. Lurer på hvordan det blir til sommern jeg. Litt kjedelig å sitte i skyggen hele sommern, og være like hvit når høsten kommer...hehe :)

Hvordan står det til med deg da? Magen, formen, hormonene, sunniva, mann, osv..

Ps..

Ang dette med vekten. Før graviditet veide jeg 70 kg (er 170 høy). Da jeg var på første legesjekk var jeg gått ned til 67,2. Neste sjekk 67,2. Og da jeg veide meg hos mamma nå i helgen lå den på 67,2. men er jo ikke sikkert det er riktig da dette er forskjellig vekt fra tidligere da..

Blir spennende å se om jeg har lagt på meg noe..

Sist da du gikk med sunniva, hvor satte kiloene seg da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4934579-kab/#findComment-5002032
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...