Gå til innhold

Uke 34 -> Kjenner alle mye liv?? (også på skravle)

Anbefalte innlegg

Hos meg er det egentlig ganske rolig. Kjenner litt liv hver dag (men det er ikke noe fast mønster), det er mest bevegelser ikke så mye spark og slag. Tenker litt på dette med å skulle kontakte føden dersom bevegelsesmønsteret/sparkemønsteret endrer seg. Synes det er vanskelig da det liksom ikke er likt fra dag til dag. Noen dager er det veldig aktivt, mens så kan det gå noen dager hvor han er veldig rolig. Blir litt usikker jeg...

Hvordan er det med dere og deres barn i magen??

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er 32+2 ,og kjenner akkurat det samme som deg.Jeg tar det med ro.Alle bebisser er forskjellige.Tor det går opp og ned.Skulle jeg ikke merke noe form for liv en hel dag så kontakter jeg sykehuset.Det sparke skjemaet har jeg ikke klart å følge opp,har liksom ikke noe fast tid på døgnet å observere og har også glemmt enkelte dager....Dummt egentlig.

Tror det er vanskelig å følge et 100% fast skjema. Det viktigste er nok at man har kjent noen gode spark i løp av dagen. Babyens akitvitet kommer jo ann på hva du har spist og hvor aktiv du er. Min har ikke helt samme aktivitet hver dag,men jeg kjenner henne flere ganger om dagen. Sånn som i går og i dag her sparkene vært litt anderledes, tror hun har snudd seg og sparker innover. Tror alle har det sånn som oss :)

Hadde termin igår, og her er det fortsatt mye rabalder i magen:-) Gjennom svangerskapet har det vært veldig variabelt, noen uker har babyen gått helt bananas, andre uker har det vært veldig rolig. Nå mot slutten har det ikke vært så mye spark - mer "rulling", og man kan se at hele magen beveger seg:-)

Hei

Dette var som å lese om meg selv. Kjenner litt liv som regel på morgenen, og så litt på kvelden. I det siste har det vært lite spark, men mer kiling eller hva jeg skal si i magen. I dag er det mer liv igjen. Hørte med jm, og hun lyttet på hjertet, men alt sto bra til der. Alle er nok forskjellige ja.

Er 29+6 i dag.

Annonse

Takk for gode svar. Har fått henvisning til ekstra UL i morgen, da SF målet ikke har steget på 6 uker (noe må det jo være...) Men jeg kjenner jo liv og går opp i vekt så jeg håper bare alt er ok. Da er det i alle fall godt å høre at flere har det som meg når det gjelder bevegelser, så er ikke det et problem i alle fall! :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...