Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Hei jeg har en sønn på snart et år, jeg og mannen min har tenkt og dra på ferie alene i ti dager mens minstemann skal være hos mormor og morfar, syntes dere det er tidelig og la han være borte fra oss så lenge??
Luca Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Vurderte en stund om jeg skulle svare på dette, men siden du spør så Vi hadde ikke reist bort fra en 1-åring i 10 dager, syns det er alt for lenge....både pappaen og jeg. Vi var borte en helg nå for litt siden, og det var hennes første helt borte fra oss(19 mnd). Det gikk helt sikkert bra for henne, men syns det er lenge nok. hun hadde spurt veldig etter oss og babyen(som vi hadde med) på fredagen og på lørdagen, men på søndagen hadde hun ikke spurt i det hele tatt. Så kanske er hukommelsen så kort at hun hadde glemt oss alt da:-) Ikke vet jeg, men for oss føles det ikke riktig å være så lenge borte fra barna våre.
Gemini77 Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Så lenge du føler deg klar for å være borte fra barnet ditt så syns jeg du skal gjøre det. Barna har det også bedre når foreldrene har det bra.. men har du det derimot ikke bra hvis du er borte fra sønnen din så ville jeg ha ventet. Men syns ikke du skal tvile på det så sant du er klar for det. Barnet ditt vil garantert ha det topp hos mormor og morfar og det kommer til å bli så stas for begge parter når dere ses igjen. Så det kommer helt an på deg syns jeg,, om du klarer å slappe av.
beri Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 må du slutte, de har ikke vondt av det...verst for foreldrene tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå