Gå til innhold

Hvorfor er kroppen slik da mot meg...?!!

Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde en MA i begynnelsen av mars. Et par uker etter at mensen var ferdig så kom kvalmen tilbake, den fortsatte og jeg fikk bare flere og flere symptomer. Blødde i tannkjøttet da jeg pussa tennene, stikkinger i lysken, økt utflod, kvisene kom, og oppblåst i magen.. Alt fra jeg var gravid sist gang dukka plutselig opp, og jeg begynte å tenke at jeg kanskje hadde blitt gravid igjen. Fikk også symptomene meget tidlig sist også.

Ble litt redd for at jeg skulle få for store forhåpninger, så jeg prøvde å legge tankene litt på hylla..

Men etter at jeg hadde vært kvalm++, i 5 uker, så kom plutselig mensen. Det satte litt støkk i kroppen, pga at jeg begynte å bli så sikker på at det var noe der. Og hadde heller ikke blødd siden jeg mista. Så formen å følelsene den dagen og de neste dagene var vonde..

Sist så ble ikke testene mine positive før jeg var 3 uker over IKM, så jeg har jo tatt noen tester de siste ukene pga kvalmen, men bare negativ. Den siste testen tok jeg dagen etter jeg fikk mensen, men også negativ. Blødningene var så små, var derfor jeg ikke greide å dy meg.. ;)

Men nå, 3 dager etter at mensen er over, så sitter jeg fortsatt her med kvalmen, stikkingene i magen å utrolig oppblåst...

Jeg vet ikke helt hva jeg vil fram til her. Har jo hatt tanta og testene har vært negative.. men blir så oppgitt over at kroppen min skal oppføre seg slik da. Føler meg jo gravid hele døgnet. Men skal kroppen min oppføre seg slik så synes jeg at den skal være gravid også. Ikke bare gå å være ekkel med meg...

Sikkert bare jeg som er barnslig nå..! Hormonene kan jo sitte i kroppen en stund etter et slikt inngrep. Men alle symptomene var jo borte de første ukene, så kom de plutselig tilbake... Dette går jo utover humøret og alt. Og stakkars sambo skjønner ikke hvorfor jeg blir lei meg og dårlig humør..

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...