Gå til innhold

Tenk at snart er første 3.del av svangerskapet over...


♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

er 10 fullgåtte uker idag, begynner på uke 11 i morgen, selvom jeg syns det er en evighet siden jeg fant ut at jeg var gravid, så har det gått fort altså! Kvalmen har begynt å trappe ned og jeg føler meg ikke noe gravid idet hele tatt, begynner å lure på om det virkelig er noen der, i magen min...

 

Håper jeg får mage til 17. mai! :o) for da starter jeg på min 13. uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg starter også 13. uke 17 mai. Gurimalla.

Skal på privat UL den 12. mai, både gruer og gleder meg.

Er heller ikke så kvalm lenger, men fungerer ikke optimalt enda/ er 50% sykmeldt. Ikke så oppblåst lenger heller. Jeg luerer også på om jeg bare er "tullegravid" innimellom, men vi er nok gravide på ordentlig...

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

BellamedBolle :-)

Jeg har savnet deg her inne den siste tiden- har du vært på ferie..

Ja tiden har igrunn gått fort alikevell :-) Jeg er 10+3 idag og gleder meg evig til å begynne på uke 12..

Kvalmen har hvertfall roet seg voldsomt - så jeg må liksom titte ¨på ultralydbilde for å tro at jeg virkelig er gravid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg leelu! Var sykemledt forrige uke, var veldig kvalm, ikke oppkast, men kvalm hele dagen, og lyden av pc'n gjorde meg kvalmere (er litt rar, blir noen ganger kvalm av spesielle lyder...) Så har ikke vært her så mye.

 

Kvalmen min har også dabbet av, deilig! Hvordan er formen din ellers da?

 

Er skikkelig irritert over at jeg ikke fikk bilde på UL, for nå har jeg liksom "glemt" det alerede, tenker at det bare er noe jeg har drømt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at det går bra med flere her inne på nettet. Du/dere skal snart over til 2 trimester med en liten som snart kan kalles baby og blir et eget lite individ. Gratulerer så mye til alle dere som skal over til neste periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :o)

 

Tror det er viktig at vi skriver litt om det som går bra også! det blir fort mye fokusering på ting som kan gå galt, og det er ikke like morro å lese om.

 

Lykke til dere andre også! Dette her er en veldig spennende periode da, det skjer så mye, babyen vokser masse hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...