Gå til innhold

November: Gjøvik sykehus


Monica Belinda "høygravid"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir nok Lillehammer på meg, selv det visstnok er litt kortere til Gjøvik. Men det er jo ikke langt unna =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært gøy å fått igang et BIM-treff på Gjøvik, kanskje i løpet av sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært artig det. Kunne jo samle de som vil fra alle de tre mjøsbyene (+ Elverum) og omegn =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være et treff på Gjøvik den 29.mai, men det har du kanskje fått med deg. Er nok jeg som ikke har fått med alle linkene her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Blir nok Lillehammer på meg oxo, selv om det kanskje er litt kortere til Gjøvik fra meg. Bor i Moelv. Har termin den 21. Noen andre som skal være på Lillehammer rundt den tida? Vil oxo være med på treff men det passer itte på mandager. Kanskje vi kan få til en annen dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har termin 20.nov. Kommer du på BIM-treff i morgen på Mama Mia på Gjøvik kl 18.00 i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg får til det, men håper på neste møte! Vet du noen dato på det?? Er det mange som treffes på Gjøvik da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mitt første treff i dag, så jeg vet ikke hvor mange som kommer. Hvis du går inn på BIM-treff så kan du enten sette opp eget treff, eller følge med for når neste treff blir. Håper jo at det kommer mange!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...