pippi78 & prinsessa :) Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Nå klarer jeg ikke huske om det var her inne eller på babyverden eller en helt annen side jeg så det for en tid siden. Noen som vet ev. kan slenge inn en link?
Sebra Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Hei! Jeg fikk sparkeskjema på sykehus når jeg var på ul i uke 19.
Pingo Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Tror du skal sjekke http://www.telltrivselen.no Jeg fikk brosjyre til dette da jeg var til UL )
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2006 Takk for hjelpen! Jeg bor i Danmark så jeg får ikke noe slikt skjema, var derfor jeg ville hente det på nett av egen intr.
Duddlidu Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Æsj, jeg fikk ikke noen ekstra brosjyrer eller skjemaer på UL. Hmm.. Er det noe som er viktig å ha?
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 det er en kampanje for å telle spark etter uke 28 og være observant på at baby sparker ca likt hver dag/sparker hver dag. Sikkert for å rette oppmerksomhet mot dette med å kjenne etter om baby har det bra. Men er vel ikke livsnødvendig å ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå