Gå til innhold

Jeg blir gal nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Soveproblemer. TRENGER RÅD NÅ!!!

Anbefalte innlegg

Vi har verdens nydeligste jente. Men soving har vært marreritt hele veien.. Hu hadde kolikk de første 3-4 mnd og etter det har hu aldri sover over 3 timer. Nå er hu 18 mnd.

Vi har pratet med helsesøster og lege, legen mente hu ikke hadde vært i dyp søvn noen gang for man kan ikke flytte på henne eller røre henne når hun sover, da våkner hun. Så han ga oss sovemedisin til henne før påske. Ikke lett for en mamma og gi dette til nurket sitt....

Vel hu sov mye mere og var virkelig sving stang på dagen, blanke øyne og mye dårligere balanse.. så etter en uke begynte nedtrappingen. Den ble vi ferdig med i helga. Men nå våkner hu hver halvtime igjen.. så natta er et evig mareritt der vi skjeller ut hverandre jeg og sambo. Vi flytta henne inn på rommet vårt i påska fordi vi var lei av alt gåingen inn på rommet hennes.. Så nå får hun ofte sove sammen med oss, men hjelper det? NEI!!!

Har hørt om ei dame som kommer hjem og hjelper til, noen som vet hva hu heter og hvordan man får tak i henne. Vi er villige til å betale godt for å bli kvitt problemet. Vi har flere barn og i tillegg ventes en til om 2 mnd.. Så HHHHHHHHHHJELP!!!!!!

Fortsetter under...

Hun damen heter karin naphaug, husker ikke nett stedet. Prøv å goggle navnet hennes. Ellers så fins det noe som heter midt i mellom, nett adresse: midtimellom.net. De gir råd ang søvn. Vi har vært der og noe av det de sa har hjulpet her. Lykke til

Vi har også mye problemer med at jenten vår våkner hele tiden, og sannynligvis har vanskelig for å falle i dyp søvn. Ble veldig interessert i å sjekke den nettsiden midtimellom.net, men den virket ikke... Er du sikker på at det er det som er adressen?

Vi prøvde Karin Naphaug og jeg syntes det var strengt. Er du desperat og ingenting nytter, så er det selvsagt bedre enn å gå uten søvn. Men det er jo andre alternativer dere kan prøve først. (Hvis dere har begynt skrikekuren som det populært heter, så er det veldig vanskelig å gå tilbake. Da vinner barnet kampen på en måte, så det er ikke særlig heldig). Jeg kjenner noen som fikk veldig bra resultater med akupunktur. Datteren sov mye bedre og lengre. Midtimmellom klinikken er visst veldig bra.

Lykke til.

Annonse

Gå inn på ap-norge.com. Der har de peiling på søvnproblemer.

Jeg ville aldri gått inn for ett strengt sove-regime. Dette kan løses på en god og trygg måte uten medikamenter og strenge gråtekurer.

min baby sover godt etter lang tids urolig søvn.

Hei!

Har du vurdert om barnet ditt kan lide av KISS? Dette er låsninger i rygg nakke, og et av symptomene er mye grining og dårlig søvn. Rikshospiltalet behandler det, og som oftest tar det ikke mer en en el. to behandlinger før man har et "nytt" barn. Jeg ville sjekket det ut hvis jeg var deg, kan jo hende barnet ditt ikke får sove ordentelig pga smerter i nakke, rygg og skuldre?

Bare et forslag...lykke til!

en jeg kjenner har hatt probleme med legging av sønnen sin, han er så urolig ved leggingen, finner ikke roen. de fant ut etter å ha fått hjelp på midtimellomklinikken at han hadde smerter i hode etter fødselen. de fikk da en spesialist til å masere hodet hans og da ble det helt borte. den spesialisten heter sakralterapaut eller noe lignende. men du bør kontakte midtimellom og få mer presis info der. om ditt barn er så urolig er det en grunn som ligger bak og det er viktig å finne ut hav som plager henne og styre unna søvnkurer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...