Gå til innhold

hvilken navn er finest?


♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på navn, men det er ikke lett!

 

Jente: Amalie (etter min oldemor), Emilie, Julie, Sofie, Mathilde

 

Gutt: Tobias, Mathias, Elias, Adam, Filip,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he!

Hvis jeg får en jente blir det Amalie eller Sofie og hvis jeg får en gutt skal han hete Elias. Og da kan du tippe på hvilke navn jeg syns er finest;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Andrea, Mathilde, Malin, Emma, Marthe som jentenacn

Har litt mindre guttenavn på lager. men jeg liker Brage, Jørgen, Christian.

 

Ja sikkert mange flere. Vi har ikke diskutert så mye navn enda. Men jeg må innrømme at jeg tenker mye på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Nesten samme som oss da Bella:)

Vår gutt skal hete Tobias

Jente: Elina

hadde lyst på Mathias- men sønnen til han ene på jobben heter det ..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Kanskje det blir to små "tobben" på oss... er litt redd for at ungen skal bli kalt det da men...er jo litt søtt også. tobben...hihi..

 

Syns ikke det er så mange fine guttenavn, så det gjør valget enklere, men det er så utrolig mange fine jentenavn, at jeg blir jo helt surrete, så tror jeg må vente med å bestemme meg til ungen kommer ut, da ser man hva som passer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!

 

Personlig synes jeg Julie er et nydelig navn, men søsteren min fikk en jente for noen år siden og "stjal" det navnet fra "meg".. :) Siden den gang har Julie vært et mye brukt navn. Hvis jeg var deg så ville jeg tenkt en del på om du vil velge et navn som er populært nå, eller som ikke så mange andre har. Du finner lister over de mest brukte navnene for tiden, og da kan du jo velge om du vil styre unna dem eller ikke. Ellers så kjenner jeg flere som har gitt navnet Emelie i løpet av den siste tiden, og Elias er visstnok også populært.

Lykke til med navnevalget. Det viktigste er jo at du/ dere synes at navnet klinger fint :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...