Gjest Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Heisann nå er det min tur å få flytte inn her:0) Veldig etter lengta må jeg si! Er i min 13 uke. Endelig....Men like elendig og kvalm som før...Desverre:0( Trodde egentlig det var torsdag jeg skulle flytte inn,men på bim står det at jeg er i 13 uke nå så her kommer jeg...
KlemC 3småUnder3år Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Hehe velkommen inn til nye og gamle innlegg og gravide;))
Ferdig ;-) Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Velkommen skal du være. Håper formen blir bedre etterhvert :-)
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Hei Idefix! Koselig å se at du også kommer inn hit:-) Trist at du fortsatt er like dårlig. Syns du lissom har fått nok på den fronten nå. Hvis det er noen trøst så kan jeg fortelle at jeg fortsatt er kvalm og kaster opp også. Men vi får leve i håpet om at det snart blir bedre:-) Lykke til videre!
Sunniva- og Majamamma Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Der kom du, ja, velkommen :-) Da jeg gikk med førstemann, var jeg veldig kvalm t.o.m. uke 15. Da ble det bare borte en dag..... Håper det gjelder deg også! Jeg er også mer kvalm for tida, har kommet litt tilbake de siste dagene, sukk, men jeg skal IKKE klage. Jeg er bare småkvalm i forhold til deg! Hygelig at du er her nå :-)
Chiquita Bananas Skrevet 2. mai 2006 #8 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er her også jeg ;op Hehehe....du blir ikke kvitt meg nei. Hjelper ikke å gjemme deg inne på et annet forum - finner deg for det !! HAHAHAAHAHAHA.........
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #9 Skrevet 2. mai 2006 Tusen takk for velkomsten jenter:0)Gleder meg til å være her en goood stund nå:0) Satser på at kvalmen kanskje gir seg etter hvert nå! Hebbie,kommer ikke til å glemme deg må du vite,du kommer snart hit du også....Klarer ikke gjemme meg for deg.He he he..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 2. mai 2006 #10 Skrevet 2. mai 2006 hei hei ! Ja, husker nicket ditt faktisk ! Hyggelig å se deg her inne! Kan puste litt ut nå ;=) Velkommen ;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå