Gå til innhold

Litt ekkelt dette, men....

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste dagene fått mye mere utflod enn vanlig, og den er litt tynnere enn den pleier. I tillegg synes jeg av og til når jeg er på do (og det er jeg OFTE hehe) at det lukter litt som når jeg har mensen, men det er ikke noe blod å se. Kjennes ut som det er noe som skjer helt innerst i skjeden også, men det er så vanskelig å forklare - men det kjennes rart ut i alle fall! I tillegg til at det stikker, og presser av og til. Mensmurringer har jeg hatt de siste dagene også, litt til og fra. Noen andre som har det sånn? Er det noe på gang?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4933036-litt-ekkelt-dette-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Det er veldig vanlig å få mye utflod i slutten av svangerskapet, den er ofter tynn og må bruke truse innlegg. Jeg vet ikke det med lukten, ta en prat med din jordmor, kanskje det er en liten infeksjon!

Det med stikkingen er også veldig vanlig, jeg hadde det ganske ofte, det kjentes ut som en spiss blyant inni skjeden, det kan være at babyen presser hodet ned, det er grunnen du kjenner at det både stikker og mye nedpress. Hos meg kjente riene som nedpress. Vet ikke hvor langt er du på vei, men når fødselen begynner, så skjønner du det!

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...