Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag dukket den sure tanta opp igjen, 3 dager før den skulle.... Jeg som alltid har hatt sååå stabile sykluser på 28 dager... :o(

To dager tidligere mistet jeg symptomene jeg hadde, så antagelsen min var riktig.. Bare så forb... dumt at jeg brukte opp en CB-test i dag tidlig.. arrrg.

Nå tar jeg kanskje fatt på 6 pp, men før det må jeg i tankeboksen. Er så usikker på hva vi skal gjøre videre, så jeg tar meg en liten pause....

Stikker nok innom for å følge med hvordan det går med dere andre...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4932926-den-trofaste-er-p%C3%A5-plass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, dette var dårlig nytt. Den tanta er så trist altså. Har også gjort det samme som du, svidd av tester for så og få tanta senere på dagen.

Du får trøste deg med at det er bedre å få tre dager før enn tre dager etter(akkurat som om det er noen trøst,da).

Kan igrunnen ikke si så mye for å trøste deg, annet enn at du nå kommer snarere fram til neste el enn om du hadde fått tante om tre dager.

Lykke til i allefall, klem!

Hei på deg 1a69.

Så skulle vi belemres med tanta på samme dag du og jeg da,vi som egentlig skulle ha uteblitt tante på samme dag...:(

Her kom tanta med et brak,jeg skjønner ingenting.Jeg temper jo,og tempen har ikke sunket som den pleier når tanta skal komme/kommer.

Kroppen er ikke til å forstå seg på.Jeg har time til gynekolog den 11 mai,skal gi utrykk for min frustrasjon der...Håper du kommer deg etter sjokket,og at vi ser frem mot en fruktbar el i løpet av mai.

Klem fra vilsågjerne.

P.s du spurte meg om nicket mitt.De tallene og tegnene er det som utgjør hjertene ved siden av nicket mitt.:)

Kjære deg ia69....

Uffameg dette var skikkelig trist å høre da:((

Jeg som hadde håpa på at det skulle klaffe for deg denne pp!!!

Det er ikke lett å vite hva jeg skal si for å trøste deg,men jeg vet hvor jævli du har det nå...

Håper du orker å forsette prøvingen etter den verste skuffelsen har gitt seg litt, men skjønner godt at du kanskje trenger litt tid å tenke..

Kommer i hvert fall til å savne deg om du forsvinner herfra!!!

Stoor trøsteklem fra

Heisan ia69

Så utrolig dumt, var helt sikker på at det hadde klaffet for deg denne gangen. Men tydeligvis ikke, så trist, du får deppe litt, og så om en 14 dager kan det hende du er klar igjen. Nyt våren og gjør noe hyggelig for deg selv, som du kanskje ikke kunne gjort hvis du var gravid. Jeg har ikke helt den store følelsen selv denne gangen, har allerede begynt å telle meg frem til eventuelt ny eggløsning, snakk om helgardering.

Sender deg noen gode tanker!!!!!!

klem gyda

å nei.å nei.å nei... at hun aldri lærer da?? d var som svarte!! Duu,kan du ikke sende henne hit for jeg trenger henne nå for å få satt i gang med nye runder med prøving..og da skal jeg virkelig lære henne normal folkeskikk og å ikke bare dukke opp sånn helt uten videre..for sånt gjør man bare ikke, så dette går ikke ann. .jeg har oxo hatt noen runder i den boxen du nevnte, og vurdert både positive og negative sider ved et svangerskap. sånn bare for å psyke meg ned litt,men ender alltid opp med d samme svaret ,som er at vi prøver en gang til,og så ser vi hvordan d går..

noen ganger lurer jeg på om dette peset har noe for seg??

Annonse

Nei nei ia69 og vilsågjerne så trist. Det var da en innpåsliten tante da. Kan dere ikke sende a på jorda rundt tur neste mnd til fots. Da kommer hun nok ikke tilbake før dere sitter der med hvert deres nurk i armene. Å da er hun jo vellkommen som barnevakt kanskje....

Kanskje vi kan arrangere en fellestur for disse tantene våre. Så kan de kose seg sammen. Flere som vil sende tanta si på tur? Jeg foreslår avreisedato 9.5 så kan min tante reise rundt og plukke opp deres tanter på veien i tur og orden.....

Liten trøsteklem fra

Nei så dritirriterende. Å hva F er det som skjer med oss?

Kan vi ikke bare få de forbaska ungene vi ønsker oss da?

Jeg støtter martine i det med fellestur for tanter.Jeg spanderer til og med på min tante.

Nei, ia69 du gir vel ikke opp før meg? Herregud du er jo bare ungjenta, klart du får det til etterhvert!

Nå sender jeg en god klem, litt varm kakao og et pledd. Så kan du bare ligge i sofan og gråte en skvett kjære deg!

Vi føler vel det samme alle sammen når denne tanta kommer, og det er ikke lett å trøste. Men gi opp? Jeg har jo lest hva dere sliter med, så jeg forstår deg, men likevel. Du som er fra Alesund og greier. Hadde liksom håpet på at vi kanskje kunne få klaff omtrent samtidig så det kunne blitt noen BIM treff på oss, det hadde jo vært kjekt! Selv om du vil tenke deg om litt, så trenger du jo ikke å begynne med prevensjon igjen, sant....

Gi opp er dere blitt gale, tenk på alle pengene vi sparer på prevensjon og alt vi har å tilby. Ikke minst til mannen i huset som får så mye sengekos han vil at han nesten later som han sover når vi tusler opp i sengen en sen kveld. Her skal det prøves ja for håpet lever selv med store skuffelser når det går galt.

Lykkeønskninger til alle når vi nå går inn i neste periode. Måtte det bli BIM treff på oss alle snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...