Gå til innhold

Nå har jeg bestilt ultralyd igjen til uke 15 :)


Gjest Leelu30

Anbefalte innlegg

Gjest leelu23 *27.11.2006*

på nøtterøy ultralydinstitutt - gleder meg allerede selv om det ikke er før 29 mai og da er jeg i uke 15.

han sa hvis vi var heldig får vi se kjønnet..

Vi får med bilder og film på dvd. alt for 650 kr :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Leelu!

 

Er det lang ventetid på å få time til ultralyd der? Bor i Sandefjord, og kunne godt tenkt meg å få gjort det samme som deg... Man trenger vel ikke noe henvisning fra lege e.l. for å få time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du måtte tilbake ja.... Hehe :o)

Heldiggrisen!

Er veldig usikker på om jeg skal ta en UL til jeg, Skal til jordmor 23. mai, hadde vært spennende å se lille i magen igjen, for nå har den jo armer og ben, og svømmer rundt ;o)

Så vi får se, kanskje jeg klarer å holde meg til uke 18.

 

Har du søkt på fødeplass Leelu?

De skal visst søke for meg på helsestasjonen når jeg skal dit 23. mai.

 

Når jeg skal på ordinær UL i uke 18, skal vi ha med videokamera og koble til UL utstyret, så får vi det også på film, har lest atd et er lurt å gjøre. Håper bare man får lov til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Nei der har de ikke lange ventelister.. eneste er at det er vanskelig å komme gjennom på telefon pga. de er to stk som arbeider der og er mye opptatt med kundene- skjønner det godt jeg hvis alle får like god tid som jeg fikk :-)

tlf: 33 40 75 83 - snakk med Geir- han er så flink :-) var like ivrig som meg han!!

Jeg skal til Jordmor 24 mai og har ikke fått ultralyd før 26 juni (den ordinære) klarer ikke vente så lenge med å få vite kjønn...

 

Nei trang ikke søke fødeplass- jeg må bare sende fødebrevet 8 dager før termin til telemark sentralsykehus :-) spurte legen om det samme. hehe

han bare lo av meg! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...