Gå til innhold

tåfisguri! (nesten samme nick jo:) vil du spå meg også!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser en ny mann her hos deg som du kommer til å møte rett over nyåret.Kan virke som om det er en du ikke vet hvem er(en du ikke kjenner på nåværende tidspunkt)Virker som en trofast og god støttespiller for deg og gutten din.Ser en graviditet i feb-08 med ei lita jente.Dere kommer til å bli veldig lykkelige,og det fortjener du nå.

tuuuuuusen takk!!!!

har tidligere også blitt spådd at jeg får en jente, men ikke noe om når.. jeg får vel bare ha is i magen og vente på drømmeprinsen jeg da, og jeg også syns jeg fortjener det nå!! kan du se noe om min sønns pappa, vil han beholde kontakten med oss? han er født 11.10.74

gjør nok det innimellom ja... savner å dele hverdagen med noen, det er slitsomt av og til.. men jeg savner ikke friheten ved å ikke ha barn, for sønnen min er det beste som har hendt meg!!

så det er flott at du ser en mann til meg!!!

takk igjen!

Annonse

så spennende!! jeg har vist mye å se frem til i 2007 jeg da!! ny mann og "tante" barn, hun er som en søster for meg!

tusen takk igjen for at du tok deg tid, så får vi bare vente spent!!

men helt utrolig at du kunne føle deg litt trist da du spådde meg, for det stemmer jo at jeg har vært det... men nå går det mot sommer og lysere tider, og da blir alt lettere!!!

ha en fortsatt fin dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...