Gå til innhold

MaybeMe?

vicky1984- FØDEKLAR :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg!

Har kikket etter deg her inne og på msn, godt at du er klar for å prøve igjen nå. Håper du får full klaff igjen snart, og at det holder til mål!!!

Jeg går og venter på IKM om 2 dager..... Veldig spent nå! Vi har prøvd å få til kjærlighetsbarnet i snart 2 år, og jeg begynner å bli utålmodig!!!

Har du noen anelse om hvor du ligger an i syklusen nå? Hører om flere som blir gravide rett etter MA eller SA, så jeg håper det er tilfellet med deg.

Synd at du ikke får blitt med på treffet på lørdag, men vi må finne en dag som passer for deg snart.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4932791-maybeme/#findComment-4937843
Del på andre sider

jeg har ikke orket og være så mye inne på msn i det siste... men nå er jeg tilbake for fullt...

oi har dere prøvd i 2 år??? da håper jeg virkelig ikke TR kommer...

skjønner godt du begynner og bli utålmodig da ja...

jeg derimot har INGEN anelse om hvordan jeg ligger ann i syklusen nå...

venter egentlig bare på TR skal komme igjen så jeg vet mer...

håper jeg blir gravid igjen jeg også... hører mange blir det rett etterpå igjen... :)

ja kjempe synd at jeg ikke får vært med på treffet på lør... men var du på forrige treffet på mirawas? hvordan var det evt da???

håper vi kan finne en ny dag igjen snart, så jeg får hilst på dere snart..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4932791-maybeme/#findComment-4942720
Del på andre sider

Annonse

Regnet med at du ble borte en liten stund, man har nok behov for det. Glad for å ha deg tilbake nå!

Jeg pleier å være lite her inne etter TR har meldt sin ankomst, men når det nærmer seg EL kommer jeg som regel tilbake. IKM i morgen, og ingen spotting eller noe foreløpig. Tok en test i sted, men den ble negativ, så jeg har ikke skyhøye forventninger akkurat. Strips fra billigtester, har hørt at de kan reagere seint, så gir ikke opp håpet før tanta står på døra og banker på!

Ringte legekontoret i dag, og fikk bekreftet at jeg hadde EL da jeg trodde, så det betyr iallefall at syklusen min er nogenlunde stabil, og at jeg helt sikkert har IKM i morgen. Får nesten ikke sove om natta fordi jeg er så spent....

Er jeg ikke gravid nå skal jeg begynne på pergo når tanta kommer! Håper det gjør susen. Men har så innmari lyst å være gravid akkurat nå!!!! Fikk nettopp høre at en av mine beste venninner er gravid, og det hadde vært så hyggelig om vi kunne vært det samtidig. Også er jeg innmari lei av å prøve nå!!!!!!!!!!!!!!!!

En god nyhet til deg er at Zoomer som har testet positivt i dag, ble gravid på første (tror jeg) forsøk etter SA. Håper det samme skjer med deg! Bruker du EL-tester eller temper, slik at du kan se når du får EL?

Jeg var på forrige treff ja. Jeg og Hebbie har vært på alle nå, så det er vel vi som er Drammens-veteranene. :o) Det var veldig hyggelig, og morsomt at så mange møtte opp. 10 stk var vi, og god blanding av gravide og prøvere og slitere. :o) Jeg og Hebbie snakker om at vi må dra på Liertoppen og spise en dag, men hun vrikket ankelen denne uka, dermed gikk det i vasken denne gang. Vi skal si fra til deg hvis vi skal dit, for du er vel der titt og ofte. :o)

Klem til deg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4932791-maybeme/#findComment-4943612
Del på andre sider

hei igjen :)

skjønner du er spent nå altså... men ikke merket noe til TR enda??? (håper jeg)

hold meg oppdatert da... :)

håper skikkelig du er gravid... tenk noe så koselig da som og gå gravid med en av sine beste venninner... det må jo være kjempe topp egentlig..

hmmm så zoomer testet postiivt idag etter SA? ååå så koselig da... håper jeg er like heldig som henne.. og du og alle andre selvsagt...

men nei jeg tar ikke verken el-tester eller temper... for og være helt ærlig vet jeg ikke engang åssen de brukes eller hva som skjer når man bruker de eller noe jeg da ... *flau*

men har liksom ikke tenkt at jeg trenger de liksom.. men kanskje jeg faktisk skal kjøpe og prøve... hmmm

synd jeg ikke fikk møtt dere på mirawas da, eller det neste treffet....

men er dere på liertoppen så si fra da :)

der er jeg titt og ofte skjønner du.. hehe

men håper jeg får vært med på neste treff da... og at det ikke er lenge til...

har akkurat kommet hjem fra frisøren jeg da... deilig og få klipt vekk masse hår og få en sommerklipp.. :)

ja ja nå skal jeg på personal møte på jobben så vi snakkes :)

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4932791-maybeme/#findComment-4947732
Del på andre sider

hei du... hvordan har det gått? hat TR kommet??? håper ikke det...

ellers da? alt bare bra? jeg er så glad for at endelig det er varmt ute... kunne vært ute hele dagen om jeg kunne...

noen planer for helgen da? deilig med helg forresten..

ja ja skal på jobb om 1.5 time jeg så\ får vel begynne og ordne meg snart vel :)

snakkes da... klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4932791-maybeme/#findComment-4966188
Del på andre sider

jeg kjeeeeeeeeder meg....eier ikke motivasjon nå - er ikke i form så jeg vil hjem !!!!

Er inne på alle forum og ingenting gøy skjer !!

Hmm.....tror vi får grille i dag - imorgen og på søndag !!!

Håper på et lite treff neste uke - på liertoppen så jeg får meg noe digg billig kinamat....

fy søren jeg er sulten !! Her fins det ikke noe mat og jeg har en hel time før jeg skal hjem...men - jeg skal ikke hjem med det første !

AHA....da kommer stakkers sambo til å gå en gretten sur kjerring i bilen sin !! MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT - jeg trenger...mat.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4932791-maybeme/#findComment-4966477
Del på andre sider

Hehe, har du kommet deg hjem nå? Så du hadde vært skikkelig aktiv på jobb de siste timene, nesten ikke ett innlegg fra deg på 1. tri....hehe. Jeg er trøtt og sliten, og kjenner jeg godt etter tror jeg jammen jeg er litt kvalm også. Må se Idol+resultater, så sove. Har ikke sovet noe nå, selv om jeg godt kunne tenkt meg det, men vil være sikker på å få sove i natt. Så kjipt å bli liggende å gruble og kjenne på kroppen. Det stikker mye rundt omkring i magen i dag, spesielt rundt eggstokkene. Er det et tegn? I korsryggen/nederst u ryggen stikker det også litt, men vet liksom ikke helt hvor mye av dette jeg kjenner frodi jeg vil kjenne det. Jeg har også vondt på siden av puppene, og har fått masse sår i munnen.

Tok den dumme billige testen selv om du advarte meg Hebbie.... Negativ selvfølgelig, men den var på veldig utvannen urin. Håper fortsatt jeg, gir ikke opp før tanta står der. Har bestilt en digital fra CB på nett nå, den kommer vel ikke før tirsdag kanskje, men tar den da hvis tanta ikke har kommet. Blir jo ikke mindre gravid av å vente, bare litt mer gal av å gruble.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4932791-maybeme/#findComment-4967447
Del på andre sider

Hei på deg!

Kjedelig at du må jobbe i dette fine været. Det er deilig med helg nå, selv om jeg bare har jobbet 3 dager denne uka (fri etter jobbehelg mandag og tirsdag). Gleder meg til å sove i kveld, kjenner at jeg nesten ikke klarer å holde øynene åpne. Har ikke masse planer for helga, bare slappe skikkelig av, og prøve å tenke på noe annet enn det som jeg håper er i magen min. Hvordan ståa er kan du jo lese på det jeg svarte til Hebbie under her.

Fikk mail i dag om at en til av mine venninner er gravid. Veldig morsomt egentlig, for jeg var på hyttetur i vinter sammen med begge de som er gravide. Da satt vi i badstua og planla at vi skulle bli gravide alle tre i april, og vi var egentlig skikkelig slitere alle tre, så oddsene var temmelig små. Men nå har altså to blitt gravide, og her sitter jeg og venter. Har en mistanke om at de tjuvstartet litt i mars da, men men. Ganske utrolig sammentreff!! Nå blir jeg bare enda mer oppsatt på å få den positive testen snart.

Du må ha en fin dag og fin helg da. Håper du får nytt finværet litt (slik jeg gjør nå :ob).

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4932791-maybeme/#findComment-4967516
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa det til deg MaybeMe.....neste gang bruker du en skikkelig !!

Hvis du bestilte den i dag så kommer den nok på mandag....

Du høres veldig gravid ut.

-høy temp

- sår i munnen, det fikk jeg ganske kjapt som varte en hel uke !!!

- vondt i korsryggen

- vonde pupper

- og ikke antydning til TR :o) det høres lovende ut vennen.

Måtte kjøre Teezer til dyrlegen..han har halta i dag.

Og glad var jeg for det !! Fikk helt sjokk - trodde det var et kutt i foten.

Da dyrlegen barberte bort mye av pelsen på bakpoten så så jeg 5 dype store åpne bitemerker....Stakkars - foten var jo helt opphovnet !

Han var faktisk veldig flink og bare redd - så han ble bedøvet slik at hun fikk barbert skikkelig rundt sårene og renset dem. Han fikk masse sprøyter !! Blir så forbannet på den stygge katten som banker ham opp hele tiden... Nå var det skikkelig galt.

Jeg må ha han innelåst en uke nå og gi ham smertestillende og antibiotika. Og han skal på kontroll neste fredag og se hvordan sårene er - har katten bitt langt nok inn så kan han ha truffet leddvæske og da blir det verre.

Nå må jeg inn og sjekke ham....han ligger på badet og sløver... Har alle vinduene åpne for det er så varmt så da kan han ikke være her inne - så badet som er kjøligst og sikrest er hans nye rom denne uka. Kommer til å slippe han rundt i huset når det er litt kjøligere....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4932791-maybeme/#findComment-4969686
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...