Gå til innhold

November: Nytt BIM-treff i Bergen for sep/okt/nov!?


cille80

Anbefalte innlegg

Hei hei,

 

Da er mai her, og jeg lurte på om vi skulle finne en dato for vårt andre BIM-treff for de med termin sep/okt/nov?

 

Torsdager passet jo for mange forrige gang, så alternativene blir vel 11.mai, 18. mai eller 25. mai. For meg passer det alle dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei. Jeg har termin 22. november med nr 2. Lurer litt på hva som skjer på disse BIM-treffene...? Har ikke vært med på det før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nov-baby!

 

Forrige gang møtes vi på Egon på torget og spiste middag og snakket sammen. Det er koselig å kunne snakke med andre som er i noenlunde samme situasjon (det er jo litt forskjell på de som har termin i begynnelsen av september og de som har termin i slutten av november). Stort sett så delte vi erfaringer vi har hatt.

 

Det var både første-, andre- og tredjegangsfødende der. Gjennomsnittsalderen lå vel på ca 24-25 år, med noen yngre og noen eldre.

 

Det er bare å hive seg på et treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempe kjekt!! Jeg kan 11 og 18 mai. Følger med på når treffet skal være. Håper det er like stor stemning som forrige gang. Jeg var ikke der selv, men har lest at dere koste dere masse sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...