Gjest Skrevet 2. mai 2006 #1 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg og ei veninne har planer om en laaaangweekend i Amsterdam i juni. Noen forslag til bosted og aktiviteter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 2. mai 2006 #2 Del Skrevet 2. mai 2006 Husker ikke hva det het der jeg bodde....men det er jo masse bra hoteller rundt jernbanestasjonen der! Aktiviteter: canaltur med båt, mange VELDIG bra museer, red light distrikt for de som måtte like det, spise god mat på små koselige restauranter og kafeer, shopping i masse kule butikker i en laaang shoppinggate, kjøpe tulipanløk.... Masse å gjøre der, kommer bare an på hvilke interesser du har.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birkie Skrevet 2. mai 2006 #3 Del Skrevet 2. mai 2006 trur det var hotel Onna vi bodde på. det er midt i sentrum (jordaan), men i eit veldig stille og rolig strøk. Var eit lite hotel, heilt enkelt, men reint og hyggelig. ) ..og ganske grei pris, etter det eg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fødeklar_ja! Skrevet 7. mai 2006 #4 Del Skrevet 7. mai 2006 Må hvertfall gå ned red light district Tenke å dra neste sommer med en kompis, da skal vi gå ned red'en å se, trur det kan være artig E jo egentlig bare ei gate med halvnakne dame, men hele opplegget tru æ e litt interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå