minou Skrevet 2. mai 2006 #1 Del Skrevet 2. mai 2006 Datteren min har en tendens til å "småøke" over lang tid isteden for skikkelig heftig øking over få døgn slik mange beskriver. Nå er vi tydligvis i en slik periode igjen (hun er 4,5 mnd), ofr hun spiser meg helt tom hele tiden og spiser ofte. Samtidig har hun fått veldig hyppig avføring. Den er bløt, men hun er jo brystbarn (jeg fullammer) og jeg synes ikke den er veldig mye bløtere enn vanlig. Det er mindre mengder enn før, men veldig ofte (hver time i perioder) Kan den hyppige avføringen komme av den hyppige spisingen? Har noen andre slik erfaring? Eller kan det ha sammenheng med at hun har begynt å bruke magemusklene mye mer (yndlingsleken er nå å ta tak i tærne). Hun har god allmenntilstand, smiler og pludrer og har ikke feber. Hun bare sutrer når hun vil ha mere mat, og eller bleia er full (igjen!). Så jeg tror ikke hun er syk. (selv om man som førstegangsmor blir bekymret over hver minste lille forandring. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4932294-%C3%B8king-og-avf%C3%B8ring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå