Gå til innhold

til dere som har mistet.. hvor lang tid tok det for dere og bli gravide igjen??

Anbefalte innlegg

vi prøver igjen nå etter ma for 2 uker siden... men lurer på om hvor lang tid det tok for dere og bli gravide igjen etter en sånn hendelse ...

og gikk det greit den gangen igjen?

takk for svar....

Fortsetter under...

Hei.

Jeg hadde ma i 12 uke, med utskrapning 6 des- 05

Jeg er ennå ikke gravid. Fikk TR i dag. Snufs...

Begynte å prøve 2 uker etter utskrapningen. Fikk mensen første gang etter laaaange 8 uker og 3 dager. Testet pos test frem til uke 6. Så vær litt obs på det så du ikke blir lurt til å tro du er gravid hvis det er hcg rester fra forrige graviditet. Lurt å ta en test i uka til du får en neg test.

Hvis du blir gravid før du får mensen tilbake så kan du ikke vite sikker termin før ultralyd. Kan evt ta el-tester/ tempe..

Lykke til! Håper det klaffer raskere for deg enn meg!

hmm såpass... jeg trodde nesten alle ble gravide igjen med engang jeg...

men ok, skal iallefall ikke ta noen tester på en stund siden det fortsatt kan være hcg rester igjen...

takk og lykke til til deg også :)

Hadde det bare vært så vel! :) Men ikke mist motet. Det er en del som blir raskt gravide igjen og du kan jo være en av de heldige.

Prøvde dere lenge før dere ble gravide sist?

Det klaffet etter 2 pp sist hos oss. Det er nok det som gjør at jeg er litt utålmodig nå når det tar litt tid. Målet har vært å bli gravid igjen før terminen for forrige graviditet. Ser ut til at det kan gå dårlig. Siste sjanse denne pp! Krysser fingrene for en februarbaby!

Hvis du har god råd så hadde jeg tatt en test i uka til jeg fikk neg test. Da vil du vite når hcg fra forrige graviditet er ute av kroppen. Det skal jeg hvis det skjer igjen. (noe det ikke gjør selvfølgelig)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...