Gå til innhold

Hva gjør dere ute med babyene på 10 mnd?

Anbefalte innlegg

Her hvor jeg bor er det nydelig vær. Jenta mi på 10 mnd kan ikke gå ennå (heldigvis), men jeg føler det er vanskelig å finne på noe ute. Hun gidder jo ikke sitte pal i vognen hele tiden. Da blir det stort sett til at vi er inne, der hun kan ligge å leke seg på gulvet. Hun er veldig flink i lek inne. Ute så føler jeg det er litt for tidlig å legge henne ned på bakken o.l. Alt går jo inn i munnen. Fuglebæsj på verandaen er jo ikke akkurat tingen. Jeg takker for noen gode tips på aktiviteter ute, jeg syns det er trist å være inne i dette sommerværet!

Fortsetter under...

Hun kommer til å stappe like mye ulumskheter i munnen selv om hun er 1 år... Det er jo bare å følge med henne! Jeg har kjøpt regnbukse til gutten min og sitter nå å venter på litt finenre vær så jeg kan ta ham ut... :-) Han er snart 10 mnd...

Sitter hun selv?

Vi sitter i sandkassa og leker masse..

Husker...

Ser på konglene og kvistene...

Masse nytt og utforske...:)

Men jeg sitter alltid ved siden av og passer på at hun ikke putter noe i munnen,

Annonse

Nå om dagen holder vi på å plante i hagen og gjøre klar til den flotte sommeren! Jenta vår får på seg dress med masse klær under og sko og lue og er med oss. Hun er 10 mnd og kan nesten gå nå. Synes hun mestrer den biten bedre ute faktisk :-) Sandkassa er også flittig brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...