Gå til innhold

Fikk ny ultralydtime...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk! Trenger lykkeønskninger nå som jeg er litt usikker...igjen... Mistet en tvilling rett før påske men den andre sitter nå der sist jeg sjekket, men har mistet mye av følelsen av å være gravid. Så det blir spennende å kunne se om det fortsatt er liv i nurket mitt. Mannen min skal være med denne gangen. Er for nervøs til å dra alene. Skal være der kl.15 idag, men må ordne barnevakt til yngstemann idag siden han er hjemme fra bhg og er syk.

Når skal du på ultralyd da? Har du fått time? Når har du termin?

Har ikke fått time enda. Jeg skal ikke til legen før neste uke, dvs uke 10, det er visst det som er vanlig her oppe i trøndelag. Tenkte jeg skulle be om henvisning til UL, tror ikke jeg orker å vente til uke 17/18:) Vil vite nå at alt er ok, selv om det ikke er noen grunn til at det ikke skulle være det:)

Jeg skal tenke på dere i tre-tiden:) Håper alt er i orden og at dere ser et godt, sterkt hjerte:)

Takk! Ja håper jeg kan se og høre hjerte slå:-) Fikk det sist. Er du i din 9.ende uke nå? Jeg er snart i min niende. Har termin 10.desember, etter hva siste mens sin første dag tilsier. Skal fortelle om hvordan det gikk når jeg kommer hjem igjen. Skjønner deg godt at du vil vite nå, det blir så mye lettere å kunne glede seg enn å lure på om alt er bra til enhver tid. Skulle helst ha vært på ultralyd hver dag om jeg fikk lov. Hehe:-) Har et bilde av nurket mitt som jeg fikk den 19.april. Så det blir spennende å se forskjellen. Går med bildet i veska hele tiden, for jeg pleier å titte på det når bekymringene slår til.

Annonse

Ja nå har jeg vært hos gynokologen, og alt stod bra til med lille nurket:-) H*n har vokst akkurat på mm så mye som den skulle. Den er 20 mm lang:-) Fikk se og høre hjerteslagene og fikk med meg et fint bilde hjem! Godt å se at alt var bra, så slipper jeg å bekymre meg så mye som jeg har gjort. Skal på neste ul den 1.Juni, og da er jeg ca.12 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...