Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gutten vår på 9 uker lå i sprinkelsengen sin før første gang i natt. Frem til nå har han ligget i vugge og bag som da er mye mindre enn sengen. Det gikk overraskende lett å legge han i går. Han sovnet med en gang. Men etter at jeg la han etter nattpuppen i natt så lå han og pratet og sparket i 30 min ca.. Han sparker da av seg dyna og det er jo litt kjølig på soverommet. Da må jeg holde meg våken frem til han sovner slik at jeg får bredd over han igjen. ¨Hadde vært deilig om jeg kunne bare sovne uten å bekymre meg for at han sparker av seg dyna. Har dere noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4932096-sparker-av-seg-dynen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bundet fast dynen. Litt løst, slik at hun kan sprelle litt fritt, men ikke så mye at hun surrer tøttene inn i dynetrekket. Hun liker å sprelle det en stund før hun sovner, har vi funnet ut. Ellers kan poser virke greit. Du må finne en løsning som ikke fører til at han blir avhengig av deg for å sove. Vi var "on the fast track to sleepless nights" her en stund før vi bandt fast dyna, ved å legge en hånd oppå dyna for å hemme sparkingen. Hun sovnet jo, men våknet hver time fordi hånden ikke var der lenger...nå sover hun godt mellom ammingene.

Annonse

Mannen min hadde noen gamle bukseseler hjemme og disse funker også kjempefint. Blir to fester på den ene sida og ett op den andre, Har to fester oppe og ett nede. Gjør iallefall at dyna holdes sånn nogen lunde oppe. Prøv dette om du har - så slipper du å kjøpe.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...