Gå til innhold

Hvordan var det.. skal man helst nylig ha spist, eller komme med tom mage på UL? (samme som på skravle) Haster litt..


Slostril

Anbefalte innlegg

 

Hørte/leste nylig at det var best å komme med tom eller full mage på UL, men husker ikke hva det var.. Skal på tidlig UL kl 13 i dag (er i uke 10), og sitter og kjenner pannekakelukt fra kantinen.. I tillegg har mannen min invitert meg ut å spise etter UL-timen, så nå lurer jeg.. Skal jeg spise pannekaker nå, eller vente til biffen etterpå?

Sånn som jeg spiser for tiden klarer jeg nok begge deler.. :))

 

Snakk om å ikke kunne ta NOEN avgjørelser selv.. :)

 

Takker for raske svar, jeg skal gå fra jobb kl 12.15..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Der sier de mye forskjellig. Når jeg var på sykehus i forbindelse med noe annet enn graviditet måtte jeg faste..

Når jeg var på privat UL i Tønsberg for å se bebissen spiste jeg en stor burger før :-)

Det gjorde ingen verdens ting :))Så babyen klart og fint fordet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Må bare legge til:

faktisk blir mange bedt om å spise sjokolade og drikke cola før de skal på UL - for at babyen skal få fart på seg inni magen :-)

SÅ spis og kos deg du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er med spising, men du bør drikke mye før ul, har du mye væske i deg er det lettere å se fosteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Da jeg var på forrige kontroll sa legen at det er lurt å ha tom blære når man skal høre etter fosterlyd. Er visst enklere å høre da. Kan det være at du blander? Jeg har ikke fått noen spesiell beskjed angående verken tørt eller vått når jeg har vært på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...