Gjest Skrevet 2. mai 2006 #1 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei, lurer på om noen kan hjelpe meg? Forrige uke ble jeg svimmel og bare datt i bakken. Det tok mannen min flere minutter å få kontakt med meg. Jeg dro til lege dagen etter og fortalte at jeg etter denne episoden hadde falt om tre ganger, Nå tok de blodtrykket mitt og det er 100/45 blodprosenten ser fin ut. Jeg ble sendt hjem med: det er ikke farlig bare spis regelmessig. Nå er vi en uke videre og jeg faller om sånn cirka 3 ganger om dagen. I dag har jeg nesten hatt en trafikkulykke ( legen sa jeg kunne kjøre bil, bare sette bilen i veikanten hvis jeg ble svimmel) Nå tør jeg ikke sette meg inn i bilen mere.... og har fått time til lege senere i dag. Igjen.... Hva kan dette være, er i 15 uke og føler også at følelsen i armene og bena forsvinner innimellom. Har 2 barn fra før og det gikk greit, men også lavt blodtrykk da. Har noen et råd til meg? Hilsen Anne Brith Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4931940-lavt-blodtrykk-og-svimmel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ventos Skrevet 2. mai 2006 #2 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei! Har også lavt bl.trykk. Sist målt til 95/50. Blir ofte svimmel, trett og slapp, men har ikke svimt av. De sier at det i utgangspunktet ikke er farlig med lavt bl.trykk, men er som du skriver viktig å spise lite og ofte. Jeg drikker i tillegg mye vann iløpet av dagen. Gode råd kan i tillegg være å spise litt lakris, og få i seg noen salte kjeks. Ellers passe på å ikke reise seg for raskt,og hvile når svimmelheten blir for ille. Høres jo ikke så hyggelig ut å svime av så ofte som du gjør da... Kanskje andre som har flere råd?? MVH Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4931940-lavt-blodtrykk-og-svimmel/#findComment-4932958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå