skimre Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 hei! jeg fikk et råd om å prøve å gi litt vann når mini hikka, siden jeg gir mme, og ikke ammer. vann er nettopp forsøkt, og det gled ned på høykant! vesla drakk 40 ml og jeg følte jeg måtte ta bort flaska, for er det normalt at de skal drikke vann når de er så små? hun er midt i mellom to måltider, så det skal ikke være sult som er årsaken.... må man sterilisere vann flasken mellom bruk sånn som mme flaskene, eller kan den brukes flere ganger...
98 & 05 & 07 & 08 Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Det skla vel ikke være nødvendig å sterilisere flaskene når det bare har vært reint vann på de, men da poden vår var så liten at vi steriliserte flaskene så syns jeg det var like greit å ta alle sammen når jeg først var i gang jeg
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 høres vel greit ut å gi henne vann! jeg hadde nok ikke sterilisert flaskene hvis det bare hadde vært vann i dem! Men jeg hadde kokt vannet til snuppa da!
Beama Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Frøkna her er 11 uker gammel.. og jeg begynte å gi henne vann på flaske i forgårs... det gikk ned på høykant her og... i dag drakk hun 100 ml.. blir helt sjokkert jeg.. Men jeg koker ikke flasken etter hver gang hun får vann.. (2-3 ganger for dagen får hun litt nå så det ikke blir så mye hver gang) Koker den hver kveld sammen med de andre flaskene når jeg først er i gang... skal vel ikke være nødvendig...
Tupsi Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 gir dere vann til så småe unger pga hikka? hjelper det? frøkena mi er 6uker og får også mme og hikker veldig mye.skal jeg prøve vann mot det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå