Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei alle sammen!

Har nå gått i over en uke med ubehag/smerter nederst i magen. Det sitter om et belte fra hoftekam til hoftekam. Det er ikke så smertefult at jeg trenger smertestillende, men kjenner det hele tiden. Er i andre pauseperiode etter pergo ( da det ikke har passet med pergo i forhold til min mans jobb denne cyklusen) Er i dag på dag 20 i cyklusen og testet for sikkerthetskyld etter forrige mens for å vite helt sikkert siden jeg skulle til gyn.(negativt)

Har ingen symptomer på UVI og er ikke forstoppet. Synes liksom det ikke er vondt nok til å oppsøke lege.... men nå begynner jeg å bli litt bekymret siden det har vart så lenge...

Noen som har noen smarte tanker eller gode råd?

Alt tas mot med takk!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4931701-ubehag-neders-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært inne på tanken om el. Men det har vart så veldig lenge og synes det er så rart at det er som et belte over hele magen......

Har ikke testet for el denne mnd da min mann er på jobb og jeg ikke gadd å bruke penger på det....

Og jeg bør jo være forbe det nå siden det er dag 20 i dag....

Og er nå på andre pauseperiode og da bør jo bivikning/vikning av pergo være ute av kroppen....

Eller?

Annonse

Virkningen av pergo er ikke ute av kroppen i pause måneden da... etter min første SA hadde jeg slike symptomer du nå beskriver rundt el i tre måneder på rad... det var hormoner som gjorde det... kansje det er det? Pergo er jo hormoner... Det er også der serten sitter ved infeksjon i underlivet, men da har man gjerne feber og nedsatt allmenntilstand, så jeg tror det er el... Gå til legen hvis du føler deg dårligere...

Klem!

Jeg har smerter fra hoftekam til hoftekam i pergotime-månedene, så kanskje det er noe i det at det har med hormoner å gjøre?

Jeg synes du kan gå til lege, for når man lengter etter baby så har en nok å bekymre seg om.

Håper det ordner seg.God bedring Susse.

Tusen takk for svar jenter!

Ja disse hormonene kan gjøre at det klikker for både den ene og den andre. Kjente ikke igjen kroppen min når jeg gikk på kuren eller den første pauseperioden. Trodde jeg skulle kunne kjenne den igjen på den andre pauseperioden men som dere sier så er det jo ukjente hormoner for kroppen og det skulle ikke forudre meg om det er dette som gjør at jeg fortsatt ikke kjenner kroppen min helt....

Hvis det ikke øker på eller jeg får andre symptomer gjør jeg ingenting før jeg skal til fastlegen 9.mai men kommer til å nevne det da.

Men har roet bekymringene litt etter svarene deres så igjen tusen takk

Klem til dere alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...