Praelia Skrevet 2. mai 2006 #1 Del Skrevet 2. mai 2006 Heisann er helt ny her jeg. Fant ut idag at jeg er gravid!! Kjempe spennende:) Men vet ikke hvor langt på vei jeg er enda. Dette fordi jeg nå sjeldent har mensen etter jeg sluttet på pp. Har vært kvalm, ømme bryst, humøsvingninger samt masse kviser. Kjempe fin side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 2. mai 2006 #2 Del Skrevet 2. mai 2006 Gratulerer så mye og velkommen til oss :-) Kos deg med spiren og svangerskapet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Praelia Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. mai 2006 Tusen takk:) Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DiddiDaddi Skrevet 2. mai 2006 #4 Del Skrevet 2. mai 2006 Gratulere ) Så flott! Lykke til, og kos deg masse i tiden som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 2. mai 2006 #5 Del Skrevet 2. mai 2006 gratulerer så masse!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrissyL & Aurora Skrevet 2. mai 2006 #6 Del Skrevet 2. mai 2006 Gratulerer!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥pilutta♥ Skrevet 2. mai 2006 #7 Del Skrevet 2. mai 2006 Gratulerer så mye!! Det er en helt ubeskrivelig følelse når man ser den positive testen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi82 Skrevet 2. mai 2006 #8 Del Skrevet 2. mai 2006 Gratulerer så mye ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #9 Del Skrevet 2. mai 2006 Gratulerer så mye med spiren:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #10 Del Skrevet 2. mai 2006 Gratulerer så mye og lykke til videre:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 2. mai 2006 #11 Del Skrevet 2. mai 2006 gratulerer så mye! Velkommen inn! Og lykke til med magen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #12 Del Skrevet 2. mai 2006 Heisan ! Jeg er også ny her ca 6 uker . Fin side å kunne gå inn på å lese mye interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå