Gå til innhold

Nå skjønner jeg ingenting dere!.....

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva som skjer nå - men tør for alt i verden ikke håpe det grann!!! Redd tanta plutselig bare dukker opp og min verden skal falle i grus, hvis jeg våger å TRO at jeg kan være gravid nå. Jeg tester hver måned med EL tester og lutealfasen min bruker å være 13-14 dager.......før tanta kommer med storm. Jeg har vært som ei klokke med syklusene mine hele det siste året i hvertfall. El-testen slo ut den 14 april - og jeg skulle da hatt mensen 28. april! Men den er ikke kommet enda! Jeg blir helt svett av å tenke på dette! Har tydelige symptomer på at mensen skal komme, rumlende mage, økt utflod, luft i magen. You name it, hele pakka.

Hjelp - tør ikke ta noen grav. test enda. Redd for at det skal gå den veien jeg frykter. Vil bare leve i "uvisshete" en stund til.

Tenk om.....HERREGUD! (Har prøvd i 2.5 år nå! Er det endelig vår tur eller er det kroppen som klusser?)

Prater med dere senere........

Fortsetter under...

Hei på deg

Synes du skal teste slik at du liksom kan få det ut av verden. Ta evt skuffelsen nå da jo lengre du går over ikm jo større håp har man og jo større blir skuffelsen. Forstår godt at du ikke vil teste for man blir jo til slutt lei av å fa disse negative svarene men likevel....

Krysser fingrene for deg!

Klem

Annonse

Hei !!!

Skjønner deg godt jeg... Vi har også prøvd i 2 år eller det vil si litt mer enn to år... og jeg vet hvordan disse symptomene kommer og så begynner man å håpe og så tar man en test og så er den negativ... hm.. det er ikke noe gøy ... har gjort det ett par ganger nå...

Så nå venter jeg også i spenning på om mensen kommer.. pussig nok skulle jeg også hatt den den 28 april... vil hold oss orientert... skal krysse alt jeg har for deg jeg..

Klem

Hei Silly! Vi har nesten samme historie vi jo! Prøvd omtrent like lenge og går nå å venter på mens som skulle ha kommet 28. april. Fortsatt ingen tegn her enda. Ingen ømme pupper lenger, men mye utflod og luft i magen. Mao. ganske lik mens-symptomer, men hvor blir den av? Hva med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...