Gå til innhold

Er det noen her som hadde mensen de første månedene av graviditeten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dytter denne for dette lurer jeg på også. Evt hvordan var blødningene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppblåst i magen, menssmerter har jeg hatt i 3 uker,begynte en uke før jeg hadde en to dagers blødning. svimmel, halsbrann de siste tre dagene, og føler at jeg går i et slags vakum, vondt i korsryggen. ikke ømme pupper, men de ser litt annerledes ut. Var fryktelig kvalm og uggen i hele påsken, men så kom den blødningen, og da trodde jeg at det ikke var noe, men så har et liksom ikke gitt seg.. er antitester så jeg drøyer i det lengste. Testeskrekk! du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på p-piller, men har de siste ukene vært ekstremt oppblåst, masse strikninger i magen, vondt i korsryggen føles ut som menssmerter hele tiden... og i det siste har jeg vært så kvalm og trøtt... passer meg dårlig for her er det lesing til eksamen.. Jeg har testet for 4-5 uker siden den var negativ, men symptomene har ikke gitt seg så i morgen skal jeg til legen..... gruer meg.. men hadde du en ordentlig mensblødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var kortere enn vanlig varte et par timer(vanlig mengde) for så å opphøre endel timer. kom tilb neste dag, noe mindre for så å bli borte. beg en lør, man morgen var det helt stopp. Tenkte ikke så mye mer over det enn at jeg syns den var noe kort. man ettermiddag hadde jeg litt brun utflod, men dette er nå to uker siden. rare greier. for som jeg skrev over er det mye rart med kroppen min om dagen..hvordan var din blødning da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry hvis det bli litt detaljert..... litt brun utflod så slim med litt friskt blod og tre dager etter hadde jeg vanlig mens i noen timer så noen timer neste dag også var det slutt... hm merkelig dette her... Håper bare at det ikke er noe alvorlig feil nedi der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som vi har det omtrent likt. Har hatt økt utflod de siste dagene også, ser det ann litt til, og ringer legen om det ikke blir bedre. Tør ikke teste enda... lykke til hos legen. Det går helt sikkert fint. Si i fra når du har vært der da! Er det noe galt med deg, så må det være noe galt med meg også siden vi har akkurat de samme greiene...

 

ps. sitter og leser selv, og med denne formen går det ikke særlig bra. Bare sitter og svimler og vil helst sove. møkk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal si i fra i morgen.... Formen bllir ikke noe bedre av at jeg er nervøs heller.... du får ha lykke til med lesingen.. det går nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg går ikke på pillen lenger. ble grav, men miset i feb. har egentlig ikke prøvd å bli grav , tar det som det kommer, og har en mann som er mye borte. trodde jeg var grav igjen i påsken, men så kom jo den mensgreia, og da tenkte jeg ikke mer over det, før nå, blir jo ikke bedre liksom..har hatt mens etter vi mistet og den varte mye lenger, så nå er jeg litt i vilrede her.. vet det er mulig å bli grav på pillen, mamma ble det da hun fikk broren min.

 

Lykke til med din leseing også, og hos legen i morgen. Skal se etter innlegg fra deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det hos legen i dag, hovedinnlegger? Om du ser dette da..:) Håper det gikk bar amed deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare dytter litt på denne!

Lurer mnemlig litt selv på om jeg kan være gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hatt det selv, men en venninne av meg hadde menstruasjon i halve svangerskapet sitt og hun hadde ingen graviditetsplager engang.. Så hun fikk seg visst et lite sjokk når magen kom.. Jenta hennes var vel 4år ellerno når jeg ble kjent med henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. tror jeg skal ta en test om det ikke er bedre til over helgen jeg da.. fremd ikke ømme pupper, men har rimelig tydlige blodårer på dem. Kan se ut som et kart over tynne elver enkelte ganger..magen er frem rimelig oppblåst og med mensmurringer, halsbrannen kommer og går, og svimmel til tider. Føler det som at jeg er i en boble. Har i går og i dag hatt små stikk inni navlen og underlivet liksom i tillegg. Noe er det uansett, så.. men så vard et den lille blødningen på to dager ca, det er den som hr fått meg til å tvile, men jeg skjønner jo nå at det går ann!

 

Takk for svar Banshee:) om jeg er grav så må jeg jo da være 7 uker ca. (om du leste mitt svar over her til anonym)

 

PS. har testeskrekk, derfor har jeg ikke testet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...