Gå til innhold

Trapper dere ned på treningen mellom ELog IKM,jenter?

Anbefalte innlegg

Gjør dere det eller trener dere flere ganger i uken allikevel,selv i påvente av ikm?

Lurer på om det er smart å pushe seg så veldig i de periodene,f.eks.slitsomme joggeturer,sykling med stor belastning og høyt tempo etc.?

Er litt usikker på hva som er lurt for å gi egget best mulige betingelser for å feste seg.

Hva gjør dere?

:=)

Fortsetter under...

Jeg trener ikke no, men trente kampsport før og jeg ble gravid. Men d var ikke planlagt da. Tror ikke det har noe å si. Egget er jo så lite og kan ikke skjønne at det skal bli påvirket av trening. Men for sikkerhets skyld kan du jo kanskje ta et litt roligere tempo enn du pleier.

Dette lurer jeg også på!

Jeg har spurt to leger og begge sier at det ikke er noen grunn til å droppe treningen (så lenge man er frisk), men jeg tør ikke å trene noe særlig likevel. Jeg trener som vanlig mellom IKM og EL, og så tar jeg det rolig mellom EL og IKM. Sist jeg var gravid brukte jeg 6 pp på å få spiren på plass, men den satt ikke før den første pp jeg ikke trente (alle de andre trente jeg ganske hardt og mye) - sikkert tilfeldig, men...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...