Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jenta mi på straks 14 måneder hoster mye for tiden. Hun har vært snørrete de siste dagene, men først i dag gikk snørret fra å være blankt til å være grønt. I går kveld var hun ekstremt grinete og gråt kjempemye. Det virker som om hun har vondt i halsen, for hver gang hun hostet gråt hun ekstra mye. I dag virker hun bedre i halsen, men hoster fremdeles. Hun har ikke hatt feber. Målte 2 ganger i går kveld, men det var ikke feber (37,5).

Synes dere jeg skal dra til lege? Jeg har henne hjemme fra barnehagen, for hun trenger litt ekstra kos og er litt sutrete+at det er jo ikke nødvendig å smitte andre heller. Vil ikke dra til lege unødig i tilfelle det bare er forkjølelse. De andre barna i barnehagen går rundt og hoster og er snørrete bestandig. Liker ikke å ta antibiotika uten at det er absolutt nødvendig-det nedsetter jo immunforsvaret. På den andre siden vil jeg jo ikke la henne gå rundt med en evt. halsbetennelse. Hva tror dere? Vær så snill å kom med gode råd....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4931173-hosting-og-sn%C3%B8rring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du er i tvil så gå til lege. Min gutt var slik som jenta di. Helt feberfri før feberen plutselig steg ganske høyt. På legevakten viste det seg at han hadde både ørebetennelse og bronkitt. Fikk helt vondt inni meg som ikke hadde gått til lege før. Etter en legetime slapper du sikkert mye mer av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...