Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har vært på inv. UL i dag. Er på dag 15. Hadde temp-fall på søndag (men ikke så lavt som forrige pp hvor jeg gikk på poergo så trodde ikke det var EL-varsel pga kun svak positiv EL-test- (testet senere en vanlig-kl 1930 mot vanlig ca 17) Trodde altså at jeg kom til å få positiv test hos gyn i dag, men nå var den helt negativ? Og den eggposen jeg så bak cysten forrige uke så jeg ikke lenger.. Legen skrev at hun ikke så noe tegn til EL og at denn kunne ha vært, og at vi skulle ha sex i dag og i morgen.. Hadde heldigvis i går og lørdag også. Men er veldig usikkerpå om jeg har hatt EL? Tempen har ikke steget så mye etter fallet som sist, og det skal den vel? Jeg ska lheldigvis inn å måle progesteron på dag 22 denne perioden da, så kanskje gyn også tror jeg ikke har el denne mnd.. Noen som har erfaringer eller råd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at jeg var øm i korsryggen i helga, omtrent som dagen før mens...

Skrevet

Hei på deg

Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg med gode velbegrunnede svar men her tror jeg dessverre jeg må melde blankt....

Har ingen erfaring med temping men når det gjelder el tester vet jeg at med QR tester (som jeg aldri kommer til å bruke igjen!!!!!) kan man bli helt tullete. En svak strek på disse er faktisk negative. Så her er det vel gyn og ul som du må forholde deg til....

Gjør som gyn har sagt i forhold til sex og ta utgangspunkt i at du ikke har hatt el slik at nedturen ikke blir så stor hvis mensen dukker opp.

Kanskje du med dette kan klare å kose deg med sex og ikke tenke på babylaging resten av mnd...

Ønsker deg uansett lykke til

Klem

Skrevet

Takk, lykke til selv! ;) tror nok ikke jeg klarer la være å tenke på det, men stresser ikke. Mannen skal bort i jobb noen uker rundt El neste mnd så da blir et pause. men kan legen se at det har vært EL på UL?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...